اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134406290

در آستانه برگزاری تلکام2016 اعلام شد

پوشش سراسری تالیا در تمام نقاط ایران

کد: 13950703134406290

https://goo.gl/L81qJO

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل تالیا در آستانه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(تله‌کام 2016) از پوشش سراسری تالیا در تمام نقاط ایران خبر داد و در عین حال مهم ترین برنامه تالیا را ارتقای خدمات این سیم کارت ها به نسل چهارم(4G) و ارائه خدمات در بستر دیتا عنوان کرد.

پوشش سراسری تالیا در تمام نقاط ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تالیا ،محمد کریم ناصر صراف با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف مهم ما  مهاجرت از نسل قدیم به نسل جدید تلفن همراه و امکان بهره مندی مشترکین از نسل جدید در آینده نزدیک است.

وی با بیان اینکه  نسل چهارم شبکه تلفن همراه  پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل سوم دارد افزود: امکانات این شبکه نه تنها به نفع مصرف‌کننده بلکه برای سرویس‌دهنده‌های شبکه مخابراتی نیز کارآمد است.

مدیر عامل تالیا در عین حال بیان کرد: توسعه شبکه موبایل به عنوان یک ضرورت و زیر ساخت توسعه اقتصادی کشور مورد توجه  است  و شبکه‌های موبایل می‌توانند شعار سازمان ملل با عنوان « اتصال در همه جا برای همه » را برآورده کنند.

صراف همچنین اظهار کرد: با استفاده از نسل جدید علاقه مندان می‌توانند بهترین خدمات مخابراتی از جمله انتقال داده ها را با پهنای باند نسل چهارم ( LTE )  و  با سرعتی بالاتر از نسل های قبلی بر روی سیم کارت های تالیا داشته باشند.

وی در بخشی از سخنان خود نیز عنوان کرد که با برنامه ریزی انجام شده تالیا امکان ارائه خدمات جدید خود تا ظرفیت شش میلیون مشترک را  خواهد داشت.

مدیرعامل تالیا در پایان گفت: شرکت گسترش ارتباطات تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش‌پرداخت تلفن‌همراه (Pre-Paid) از سال 1383 با استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت‌های مطرح صنعت تلکام و مشاوران GSM آغاز به کار کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تالیا

شرکت تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid) از سال 1383 با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته ترین مشاوران GSM در دنیا (شرکت TELE2 ) آغاز به کار کرد. طراحی شبکه پوشش دهی تالیا از ابتدا و هم اکنون نیز در مقایسه با رقبا از کیفیت بهتر و مناسب تری برخوردار است. تالیا با توجه به طراحی نوع شبکه تلفن همراه (پیش پرداخت – Prepaid) خود از زمان آغاز فعالیت با استقبال بی نظیر هموطنان مواجه و به سرعت جای خود را در بین مردم باز کرد. اکنون تالیا بعد از چند سال فعالیت همراه با فراز و فرودهای بسیار و پس از انتقال مالکیت تلاش دارد تا خاطره خوش و لذت استفاده از خدمات تالیا را در بین مردم مجدداً زنده نماید و شرایط مناسبی را برای هموطنان عزیز در صنعت تلفن همراه فراهم آورد که تدارک بسیاری به این منظور در حال فراهم آوری است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]