اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134436292

جیرینگ با خدمات جدید به نمایشگاه تلکام 2016 می آید

کد: 13950703134436292

https://goo.gl/MRUYoE

، کیش , (اخبار رسمی): مدیرعامل جیرینگ به تشریح سرویس ها و خدماتی که جیرینگ قرار است در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع‌رسانی (تلکام2016 ) ارایه کند، پرداخت.

جیرینگ با خدمات جدید به نمایشگاه تلکام 2016 می آید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جیرینگ ،مهرداد خطیبی، مدیرعامل جیرینگ  ضمن تشریح همکاری موفق اخیر با سامانه زودفود با هدف فرهنگ‌سازی سفارش و پرداخت آنلاین گفت: علاوه بر زودفود و همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام 2016 ، مشارکت جدیدی را با سینماتیکت و اسنپ آغاز می‌کنیم تا زیست‌بوم پرداخت همراه را توسعه دهیم و در این راستا، جیرینگی‌ها می‌توانند علاوه بر سفارش و خرید غذا از سایت و اپلیکیشن زودفود، بلیط سینما را به صورت الکترونیکی از سایت و اپلیکیشن سینماتیکت، خریداری و تاکسی خود را از طریق اپلیکیشن اسنپ، فراخوانی کرده و هزینه آن‌ها را جیرینگی پرداخت کنند. ضمنا خریداران جیرینگی بلیط سینما، علاوه بر سه‌شنبه‌ها، در روزهای یک‌شنبه هم از 50 درصد تخفیف جیرینگی برخوردار خواهند بود.

*سرویس خرید تلفنی یا اینترنتی با قابلیت پرداخت در محل

وی  ضمن اشاره به این نکته که برخی افرادی که کالای خود را از بستر اینترنت و یا تلفن سفارش می‌دهند، تمایل به پرداخت هزینه کالا در زمان تحویل آن را دارند، افزود: برای پوشش این نیاز و همچنین رفع دغدغه‌های حمل پول نقد با به‌همراه داشتن دستگاه پوز سیار توسط حامل کالا، خدمتی را با نام COD (پرداخت در محل) از بستر تلفن‌همراه در نمایشگاه تلکام رونمایی خواهیم‌کرد .

بر این اساس ، خریدار با اسکن بارکد دوبعدی ذیل فاکتور، می‌تواند هزینه آن‌را از طریق کیف‌پول خود پرداخت کند، این خدمت، ضمن جلوگیری از خروج غیرضروری ارز برای خرید دستگاه پوز سیار، آسایش خیال را برای خریدار، فروشنده و تحویل‌دهنده کالا، به‌دنبال خواهد شد.

فروشگاه مجازی جیرینگ

وی در بخشی از سخنان خود به فروشگاه مجازی که خدمت دیگر جیرینگ است اشاره کرد که در مرحله تحقیقات و تولید نمونه است و با استفاده از آن می‌توان در مکان‌های عمومی، شرایط را برای سفارش انواع محصولات و خدمات بر روی یک صفحه لمسی و پرداخت آنلاین هزینه از طریق تلفن‌همراه ایجاد کرد تا پس از تایید پرداخت، کالا به آدرس ثبت شده در زمان رجیستری سیم‌کارت و یا آدرس پروفایل، ارسال شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جیرینگ

رشد بسیار سریع ضریب نفوذ تلفن همراه، از یک سو و نقش کلیدی خدمات مالی در زندگی روزمره مردم از سوی دیگر، منجر به شکل گیری ایده ارائه خدمات مالی بر بستر تلفن همراه شد. همراه اول با بیش از 44 میلیون مشترک که به عنوان بزرگترین اپراتور خاورمیانه با پوشش سراسری، همواره در ارائه خدمات همراه پیشگام بوده، پس از استقبال بی نظیر مخاطبین از کیف پول همراه درنمایشگاه تلکام سال 1389 و به منظور توسعه خدمات مالی همراه و پاسخگویی به نیازمشتر کین برای دسترسی مطمئن، سریع و امن به خدمات مالی، همگام با تکنولوژی روز دنیا، در اسفند همان سال، اقدام به تاسیس شرکت پرداخت اول کیش با نام تجاری جیرینگ نمود. جیرینگ پس از راه اندازی کیف پول همراه، به منظور پوشش سراسری خدمات مالی همراه و با توجه به نیاز جامعه، سرویس های همبانک، جیرینگ کارت و رمز یکبارمصرف، را در حوزه بانکداری همراه ارائه کرد. همچنین شرکت پرداخت اول کیش(جیرینگ) با ایجاد درگاهی برای شارژ اینترنتی کیف پول همراه،در این سایت راه استفاده از مزایا و خدمات کیف­پول مانند خرید شارژ سیم­کارت اعتباری، پرداخت قبوض و خرید از درگاه MIPGرا برای مشتریان خود هموار کرده است. چشم انداز:قطب محلی برای پرداخت و قطب منطقه ای برای نقل و انتقال پول از طریق تلفن همراه بعنوان محبوب ترین روش پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]