با هدف ترویج، اشاعه و گسترش فرهنگ دریا محور انجام می شود

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران

کد: 13950703134525842

https://goo.gl/ZEOtdM

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین المللی دریایی ایران درپی دیپلماسی فعال، فضای جدیدی در تعامل بیشتر با حوزه های مختلف دریایی با کشورهای جهان گشوده و می تواند آزمون مهمی برای ارائه دستاوردها و توان دریایی جمهوری اسلامی ایران باشد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی دریایی ج.ا.ایران

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران؛ چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران با هدف ترویج، اشاعه و گسترش فرهنگ دریا محور ، ،معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و تکنولوژی صنعت دریایی و دریانوردی کشور ، ارتقاء سطح همکاری های علمی و تجاری با کشورهای جهان،معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه های دریایی و مشارکت در روند جهانی شدن برگزار می شود و قرار است با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی،آخوندی وزیر راه و شهرسازی،نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت،شخصیت های لشگری و کشوری و شرکت ها و هیئت های تجاری بازرگانی داخلی و خارجی همزمان با روز جهانی دریانوردی ساعت 10 صبح در محل شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران افتتاح شود.
همچنین قله نمایی صنعت دریایی و دریانوردی کشور، ترویج فرهنگ دریا محور و جذب سرمایه گذاران خارجی همراه با تکنولوژی نوین دریایی با حفظ توانمندیهای داخلی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و بومی کردن این صنعت از دیگر اهداف نمایشگاه چهارم است.
غلامرضا رضاییان مدیر اجرایی این نمایشگاه،حساسیت نمایشگاه چهارم را از لحاظ زمانی مهم برشمرد و گفت : این نمایشگاه درپی دیپلماسی فعال دولت یازدهم فضای جدیدی در تعامل بیشتر با حوزه های مختلف دریایی با کشورهای جهان گشوده و می تواند آزمون مهمی برای ارائه دستاوردها و توان دریایی جمهوری اسلامی ایران باشد.
مدیر اجرایی نمایشگاه افزود : در این نمایشگاه علاوه بر صدها شرکت داخلی، ده ها شرکت خارجی از کشورهایی همچون ایتالیا ، عمان ، آلمان ، ژاپن ، فرانسه ، انگلستان ،کره جنوبی ، قزاقستان و چین جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.
نمایشگاه چهارم www.iranseaexpo.com در زمینه کشتیرانی ، حمل و نقل دریایی ،صنایع کشتی سازی ،صنایع فراساحل نفت و گاز ،خدمات دریایی و بندری ، ساخت، تجهیز و توسعه بنادر ،امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی ،الکترونیک و مخابرات ،حقوق دریایی ،موسسات رده بندی ،بیمه و موسسات اعتباری ،نقشه برداری و هیدروگرافی ،تجسس و نجات دریایی ،محیط زیست دریایی ،گردشگری و تفریحات دریایی ،مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ،انجمن ها و اتحادیه های و دانشگاهها و مراکز عالی آموزشی و علوم وفنون دریایی است.
چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایرانی از سوم تا 5 مهرماه از ساعت 10 الی 18 آماده پذیرایی علاقه مندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]