اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134576072

با هدف تعمیم و توسعه اسکیت استان قم برگزار شد

نشست نمایندگان فدراسیون اسکیت بامعاون مدیرکل ورزش

کد: 13950703134576072

https://goo.gl/8jdsTv

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگان فدراسیون اسکیت با حضور در استان قم با معاون مدیر کل ورزش و جوانان این استان دیدار و راهکارهای تعمیم و توسعه اسکیت در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نشست نمایندگان فدراسیون اسکیت بامعاون مدیرکل ورزش

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت؛ در این دیدار که با حضور محمد حسنی رییس هیات اسکیت استان قم برگزار شد امین صانعی و مهدی شبستری نماینده و ناظر فدراسیون با روح‌الله رمضانی معاون مدیر کل ورزش و جوانان این استان دیدار و راهکارهای تعمیم و توسعه اسکیت در استان را مورد بررسی قرار دادند.

برگزاری نخستین اردوی تیم ملی اینلاین هاکی جوانان ایران در استان قم؛ بررسی وضعیت اسکیت در این استان و پاسخگویی به نیاز علاقه مندان به این رشته از دیگر مواردی بود که در این نشست پیرامون آن گفت و گو شد.

همچنین با حضور اسکیت در المپیک 2020 توکیو؛ شرایط حضور و فعالیت ورزشکاران این استان در رشته اسکیت برد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در این خصوص نشست های تخصصی و فنی برگزار شود.

نمایندگان فدراسیون اسکیت همچنین با حضور در نخستین اردوی تیم ملی اینلاین هاکی جوانان ایران روند آماده سازی ورزشکاران حاضر در این اردو را مورد بررسی قرار دادند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش