اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134625566

با حضور 248 مربی

دومین دوره بین المللی مربیگری تکواندوبرگزار می شود

کد: 13950703134625566

https://goo.gl/7X3weZ

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور افزایش دانش علمی و ارتقاء سطح فنی و کیفی مربیان تکواندو در تقویم آموزشی فدراسیون برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی شده است که برگزاری دومین دوره بین المللی مربیگری تکواندو با حضور مدرسان فدراسیون جهانی در ایران را می‌توان از آن جمله نام برد.

دومین دوره بین المللی مربیگری تکواندوبرگزار می شود

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمدامین نامجو رییس کمیته آموزش فدراسیون در خصوص برگزاری دوره بین‌المللی مربیگری به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: دومین دوره بین‌المللی مربیگری با حضور 248 مربی تکواندو در دو بخش تئوری و عملی به مدت 5روز به میزبانی فدراسیون تکواندو زیر نظر مرکز آموزش فدراسیون جهانی تکواندو و باکیفیت و استانداردهای جهانی برگزار می شود.

وی در رابطه با شرایط حضور در این دوره تصریح کرد: با توجه به تعداد متقاضی بالایی که وجود داشت برای حضور در این دوره، سه مرحله گزینش انجام داده‌ایم. در مرحله آخر گزینش 53 نفر زن و 195 نفر مرد تایید شدند که اسامی آنها را به کوکی وان ارسال کردیم و پس از 20 روز بررسی، تاییدیه شرکت کنندگان از سوی کوکی وان صادر شد.

نامجو در رابطه با مزایایی که این مدرک برای شرکت کنندگان دارد افزود: داشتن مدرک مربیگری کوکی وان زمینه را برای حضور داوری در بخش هان‌مادانگ فراهم می‌کند. فرد در سطح جهان به عنوان مربی رسمی شناخته شده و در خارج از مرزهای ایران نیز دارای اعتبار می‌باشد. با توجه به حضور مدرسین جهانی این رشته و تدریس در این دوره‌ها سطح فنی و علمی مربیان ارتقاء یافته که این موضوع در کیفیت آموزش و جذب هنرجویان تاثیرگذار است.

نامجو در رابطه با ویژگی برگزاری این دوره برای متقاضیان در داخل کشور گفت: مربیانی که بخواهند این دوره را در خارج از کشور بگذرانند می‌بایست نزدیک به 9 میلیون تومان هزینه کنند که با پیگیری و رایزنی فدراسیون تکواندو این دوره در ایران با یک دهم هزینه برگزار می‌شود و ارتقای مربی و اخذ مدرک با هزینه‌ای بسیار پایین صورت گرفته که این مساله رضایتمندی مربیان و حضور چشمگیر آنها را به دنبال داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که چه خدماتی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود؟ گفت: بسته‌هایی آموزشی برای هرچه بهتر برگزار شدن این سمینار برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. کتاب‌های آموزشی، امکانات سمعی و بصری خاص، لوح یادبود حضور در دوره، تغذیه و... از امکاناتی است که در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: برای گرفتن مجوز برگزاری این دوره خارج از کره جنوبی حدود 6 ماه پیگیری صورت گرفته تا مربیان در داخل کشورمان بتوانند با آرامش خاطر و با کمترین هزینه مدارک مربیگری خود را ارتقا دهند، امیدواریم این عزیزان این فرصت را مغتنم شمرده و از آن بهترین بهره‌برداری صورت پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش