کد: 13950703135545611

با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

زنگ مهر و مقاومت در دبستان فرهنگ کیش نواخته شد

کد: 13950703135545611

https://goo.gl/N8N6LI

، تهران , (اخبار رسمی): امروز که ایران اسلامی در اوج اقتدار است و تمام برنامه های کشور به مرحله اقدام و عمل رسیده دانش آموزان باید با دو بال تعلیم و تربیت بکوشند تا کشور در تمام عرصه ها ی بین المللی پیروز باشد و بدرخشد.

زنگ مهر و مقاومت در دبستان فرهنگ کیش نواخته شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسمی که صبح امروز سوم مهر با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش و جمعی از مسئولان محلی در دبستان فرهنگ کیش برگزار شد زنگ مهر و مقاومت در جمع دانش آموزان و معلمان بصدا در آمد و سال جدید تحصیلی به طور رسمی آغاز شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران پرچم سه رنگ کشورمان توسط دانش آموزان بر افراشته شد.

 مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم با تبریک سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و معلمان و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثارگری های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگانی است که برای حراست از ملت و میهن جان خویش را در طبق اخلاص نهادند.

وی باتاکید بر اینکه ما همواره قدر دان زحمات و تلاش های آنان هستیم  گفت: دانش آموزان باید با کوشش و همت خود در سنگرعلم اندوزی، با دو بال تعلیم و تربیت برای پیشرفت ایران اسلامی سخت بکوشند و از این طریق ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان اسلام باشند.

 مونسان اظهار داشت: در سال تحصیلی قبل شاهد افزایش قابل توجه رتبه های ممتاز دانش آموزان کیش در آزمون سراسری دانشگاهها بودیم و بدون شک امسال با تلاش بیشتر دانش آموزان ساعی کیش  این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و تمام طرح های توسعه ای به مرحله اقدام و عمل رسیده تا کشور مقتدر ما در تمام عرصه ها در سطح بین المللی پیروز باشد و بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه به مدد  پیشرفت های چشمگیر کشورمان در عرصه فناوریهای نوین، صنایع و تجهیزات نظامی و موشکی که به همت دانشمندان متعهد کشورمان محقق شده است ایران اسلامی در عرصه جهانی در اوج عزت و اقتدار است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تلاش دانش آموزان کشور در جهت تقویت توانمندی های علمی را ضامن تداوم این پیشرفتهای ملی بر شمرد و ابراز امیدواری کرد دانش آموزان  به سوالی که رییس جمهور محترم کشورمان در ابتدای سال تحصیلی برای تمامی دانش آموزان کشور مطرح کردند توجه کافی داشته باشند.

همچنین دکتر مونسان در این مراسم با طرح سوال چگونه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در جزیره کیش پیاده سازی کنیم در قالب مسابقه فرهنگی از دانش آموزان خواست تا با پاسخگویی به این پرسش راهکارهای نو آورانه خود را در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در کیش مطرح کنند.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برای بهترین پاسخ های دانش آموزان جوایز ارزنده ای در نظر گرفته است.  

در این مراسم هانی معلمی رئیس اداره آموزش و پرورش کیش نیز  پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سال جدید تحصیلی را قرائت کرد. دانش آموزان هم  با اجرای همگانی سرود و رها کردن صدها بادکنک رنگارنگ در آسمان زیبای کیش شروع ماه مهر و سال جدید تحصیلی را جشن گرفتند. 

در پایان این برنامه دانش آموزان با عبور از زیرکتاب کلام الله مجید به سمت کلاس ها حرکت کردند و دکتر مونسان در کنار امام جمعه و سایر مسئولان ادارات و نهادهای جزیره کیش با اهدای شاخه گل به دانش آموزان سال جدید تحصیلی را به آنها تبریک گفتند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با حضور در تک تک کلاس های دبستان فرهنگ و اهدای گل به معلمان برای دانش آموزان، آموزگاران و اولیاء مدارس سالی پر از موفقیت آرزوکرد.

 لازم به ذکر است رییس جمهور محترم کشورمان امسال در پرسش مهر از دانش آموزان سراسر کشور پرسیده است: چگونه میتوانیم کشور و جامعه ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم ؟
چگونه می‌توانیم جوامع، منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟

  گفتنی است در سال تحصیلی 95 - 96 هفت هزار و 450 دانش آموز در 11 دبستان و 12 دبیرستان کیش تحصیل می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش