اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135615590

درهفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام برگزار می شود

جشنواره فروش اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران

کد: 13950703135615590

https://goo.gl/ijU3BE

، تهران , (اخبار رسمی): فروش ویژه اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه تلکام 2016 از تاریخ 4 لغایت 7 مهرماه درسالن 6 نمایشگاه بین المللی تلکام آغاز می شود.

جشنواره فروش اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، محمدرضا بیدخام سخنگو و مدیر کل روابط عمومی مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: جشنواره تلکام 2016 با هدف کاهش هزینه مشترکین در نمایشگاه تلکام 2016 به متقاضیان ارایه می شود.

وی از جمله مزایای شرکت در این جشنواره را قرعه کشی بزرگ سالیانه، ارائه آنتی ویروس و دانلود شبانه رایگان اعلام کرد و گفت: امکان خرید بسته های تخصیصی حجم اضافه برای مشترکین این جشنواره وجود دارد.
بیدخام خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از جشنواره اینترنت تلکام 2016 علاوه بر مراجعه به سالن 6 نمایشگاه بین المللی (غرفه مخابرات استان تهران) و یا مراکز مخابراتی می توانند با سامانه 2020 نیز تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]