اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135756094

آنتی ویروسهای اپل مکینتاش macOS Sierra چه تفاوت هایی دارد

3 داستان متفاوت از آنتی ویروس اپل مک

کد: 13950703135756094

https://goo.gl/ibskpw

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت اپل به تازگی نسخه جدید سیستم عامل خود با نام MacOs Sierra را ارائه کرده است. طبیعتآ اولین سوالی که برای کاربران به وجود می آید این است که آیا وضعیت امنیت سیستم آنها بعد از بروزرسانی به نسخه جدید سیستم عامل چه می شود ؟

آنتی ویروس اپل مکینتاش macOS Sierra با گارانتی دورانتاش

آنتی ویروسهای تحت شبکه ترندمیکرو نیز به صورت خودکار برای همخوانی با نسخه جدید سیستم عامل اپل ( macOS Sierra ) آپدیت شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، در این گزارش به تفاوت پرسش و پاسخ 3 شرکت آنتی ویروس ترندمیکرو ، وب روت و کسپرسکی اشاره می کنیم .
در همین راستا به وب سایت و بخشهای پشتیبانی و فروم 3 شرکت ضد ویروس کسپرسکی ، وب روت و ترندمیکرو مراجعه کردیم تا ببینیم شیوه پشتیبانی ، آپدیت  و پاسخ آنها به چه صورتی است و چه تفاوتی با یکدیگر دارد .
وب روت ( Webroot ) 
شرکت آنتی ویروس وب روت در تاریخ 19 سپتامبر یک آپدیت به شماره 9.0.3.39 برای ضد ویروس های وب روت برای همخوان شدن با سیستم عامل جدید اپل مکینتاش ارائه کرد . 
این بروز رسانی هم برای ضد ویروس خانگی و هم برای ضد ویروس تحت شبکه وب روت ارائه شده است .
جزئیات این بروزرسانی در این لینک قابل مشاهده است .  
در این لینک نیز شرکت امنیتی وب روت جزئیات بیشتری درباره بروزرسانی آنتی ویروس های اپل مکینتاشی وب روت برای همخوانی با سیستم عامل macOS Sierra ارائه کرده است . 
ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) 
شرکت امنیتی ترندمیکرو نیز همزمان با ارائه سیستم عامل macOS Sierra ، اطلاعات خوبی را برای کاربران اپل مکینتاش بر روی وب سایت خود قرار داده و به سوالات آنها نیز به درستی و سریع پاسخ داده است .
صفحه مربوط به پاسخ به سوالات عمومی آنتی ویروس سیستم عامل macOS Sierra
و پاسخ کارشناس شرکت ضد ویروس ترندمیکرو به سوال یکی از کاربرانش درباره همخوانی ضد ویروس ترندمیکرو با سیستم عامل اپل macOS Sierra  در زیر و این لینک قابل مشاهده می باشد .
آنتی ویروس های تحت شبکه ترندمیکرو که بیشتر با نام های Worry Free Business Security و  OfficeScan شناخته می شوند نیز به صورت خودکار برای همخوانی با نسخه جدید سیستم عامل اپل ( macOS Sierra ) آپدیت شدند . 
کسپرسکی 
ولی برای بررسی موضوع همخوانی ضد ویروس با سیستم عامل اپل Sierra به سراغ وب سایت کسپرسکی رفتیم .
همانطور که در عکس میبینید جستجو در وب سایت کسپرسکی برای کلمه Sierra بی نتیجه بود .
ولی در فروم کسپرسکی با مورد جالبی برخورد کردیم .
کسپرسکی در پاسخ به سوال یکی از اعضای فروم به همخوانی ضد ویروس کسپرسکی با سیستم عامل اپل Sierra ، به سوال کننده گفته که با بخش پشتیبانی تماس بگیرد 

منبع و متن کامل یادداشت را در وبلاگ دیسنا مطالعه نمائید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش