اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136256072

برگزاری نشست ستاد بازیهای آسیایی درفدراسیون اسکیت

کد: 13950704136256072

https://goo.gl/KifzUv

، تهران , (اخبار رسمی): نشست ستاد مسابقات قهرمانی آسیا با حضور رییس فدراسیون، دبیر و اعضای این کمیته برگزار شد.

برگزاری نشست ستاد بازیهای آسیایی درفدراسیون اسکیت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در ابتدای این نشست کمیته اسکیت سرعت گزارش خود را از رقابت های جهانی چین تقدیم دکتر فریبا محمدیان رییس فدراسیون کرد.

همچنین گزارشی از نحوه آماده سازی تیم ملی اسکیت سرعت ایران در دو بخش دختران و پسران نیز از دیگر مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محمدیان در این نشست با تاکید بر خودباوری ملی پوشان اعزامی، خواستار جدیت بیشتر همه دست اندکاران فدراسیون اسکیت در راه حضوری شایسته در بازیهای آسیایی رولر اسپرت شد و گفت: شما سفیران ورزشی و فرهنگی ایران اسلامی هستید و با توجه به فرهنگ اصیل ایرانی و ارزشهای انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در این دوره از بازیها شرکت و تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی ورزش ایران به کار بگیرید.

در ادامه این نشست نمایندگی اسکیت پاوراسلاید در ایران به عنوان حامی مالی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان ایران در رقابت های آسیایی چین انتخاب و معرفی شد.

رقابت های آسیایی رولر اسپرت از اول تا دوازدهم آبان ماه سال جاری در شهر لی شوی چین برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش