اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136516301

حضور تجار عراقی در نمایشگاه سرمایه گذاری خوزستان

کد: 13950704136516301

https://goo.gl/yaTcPP

، اهواز , (اخبار رسمی): رییس اتاق تعاون خوزستان از احتمال حضور هیات تجار عراقی در نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان خبر داد.

حضور هیات تجار عراقی در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری خوزستان

به گزارش روابط عمومی دبیر خانه فرصت های سرمایه گذاری خوزستان، مرتضی رخیصی رییس اتاق تعاون خوزستان در خصوص حضور هیات تجار عراقی عنوان کرد: هماهنگی های لازم در راستای ورود این هیات در حال انجام گرفتن است. به طور حتم ارتباط خوب بین دو کشور عراق و ایران به تسریع و تسهیل هماهنگی های صورت گرفته کمک فراوانی خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه هایی همچون فرصت های سرمایه گذاری می تواند در دو بخش ارائه خدمات از سوی اتاق تعاون و جذب سرمایه گذار نقش مهمی را ایفا کند.
رییس اتاق تعاون خوزستان  با اشاره به حضور شرکت های فعال تعاونی استان در این نمایشگاه تصریح کرد: تعامل بین این شرکت ها امروزه از ضروری ترین الویت های پیش روی این اتاق در سطح خورستان محسوب می شود.
رخیصی گفت: بخش تعاون استان در این زمان در همه زمینه ها در حال فعالیت هستند و این نوع شرکت ها به خودی خود به عنوان سرمایه های بالقوه محسوب می شوند. زیرا از سرمایه های کوچک تشکیل شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دبیر خانه فرصت های سرمایه گذاری خوزستان

بر اساس برنامه آمایش سرزمین و سند توسعه اقتصادی، نقشه راه شکوفایی بخش های اقتصادی استان خورستان ترسیم شده و بر این اساس احصا فرصت های سرمایه گذاری بخش های مختلف نیز آغاز شده است. هدف مجموعه دبیرخانه معرفی فرصت های سرمایه گذاری خوزستان این است که هر چه بیشتر قابلیت و پتانسیل های این استان را در اختیار تمامی سرمایه گذاران چه بخش داخلی و چه بخش خارجی قرار دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش