اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136986304

از سوی شرکت مهان پوش فاخر ایرانیان

برند انگلیسی «په په جین» وارد ایران شد

کد: 13950704136986304

https://goo.gl/7Wrxmd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهان پوش فاخر ایرانیان برند «په په جین» را به صورت انحصاری به بازار ایران وارد کرد.

برند انگلیسی «په په جین» وارد ایران شد
«په په جین»
برند انگلیسی «په په جین» وارد ایران شد
«په په جین»

به گزارش روابط عمومی مهمان پوش فاخر ایرانیان، این برند انگلیسی بسیار متفاوت و خاص بوده  با داشتن یک دستگاه به نام کاستوم استدیو به شما قابلیت این را می دهد که هر طرحی را که دوست دارید روی لباس های خود چاپ و ایزر کنید.

بر اساس این گزارش، مراسم لانج این برند با ایده پردازی های مدیر مارکتینگ خلاق این شرکت خانم سیما اهوز در تاریخ اول مهر امسال در گالری آریانا (باغ باروک) با حضور هنرمندان،عکاسان، طراحان و بلاگرهای کشورمان برگزار شد.

طبق گفته های خانم «اهوز»، تمام این ایده ها بر اساس شخصیت برند و جایگاه سازی برند «په په جین» در بازار ایران ایده پردازی، طراحی و اجرا شده است.

گفتنی است این برند در 2 منطقه الهیه و پاسداران تهران به صورت رسمی نمایندگی دارد. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهان پوش فاخر ایرانیان

گروه مهان پوش فعالیت خود را در زمینه فروش البسه از سال 1391 آغاز نمود. این گروه در ابتدا با فروش برند H&M وارد بازار گردید اما به امرور زمان و به لطف و همت مدیران با تجربه و جذب فروشندگان و کارشناسان فروش و دسترسی به تامین کنندگان و مشتریان محترم این گروه را برای خرید البسه خود انتخاب نموده اند و بالاترین سرمایه این شرکت می باشند اکنون این افتخار را دارد تا در زمینه فروش برنده های Lion Of Porches و Pepe Jeans و ... به صورت انحصاری در بازار ایران و خاورمیانه بهترین محصولات را به مشتریان خود ارایه نماید. از آنجاییکه والاترین هدف ما ارزش آفرینی برای مشتری می باشد عدم وجودنارضایتی و شکایت از سوی مشتریان ما گواهی بر این ادعای ماست. افتخار ما تامین 100٪ رضایت مشتریان از ابتدا تا انتها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]