اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137035372

بانک ملی انجام داد

صدور20هزار کارت اعتباری در سه روز

کد: 13950704137035372

https://goo.gl/xdCggo

، تهران , (اخبار رسمی): در سه روز گذشته که دستورالعمل صدور کارت‎های اعتباری اجرایی شده بانک ملی بیش از20هزار کارت اعتباری را بر اساس درخواست مشتریان صادر کرده است.

کارت اعتباری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی معاون فناوری و ارتباطات این بانک امروز در حاشیه مراسم رونمایی از کارت های اعتباری برنزی، نقره ای و طلایی گفت: از خردادماه تاکنون بیش از 200 هزار کارت در این حوزه صادر شده که 72 هزار در پایه عقد مرابحه، 70 هزار کارت فراگیر و بیش از 72 هزار برای کالاهای ایرانی است.

معاون فناوری و ارتباطات بانک ملی استقبال از این کارت ها مناسب ارزیابی کرد و افزود:‌ مشتریان می توانند با مراجعه به شعب بانک ها با توجه به نیاز و توانایی برای بازپرداخت از محصولات متنوع برای کارت های اعتباری استفاده کنند.

وی تصریح کرد:‌ در سه روز کاری گذشته که دستورالعمل اجرایی بانک مرکزی برای صدور کارت های اعتباری در شعب اجرایی شده بانک ملی بیش از 20 هزار کارت اعتباری را بر اساس درخواست مشتریان صادر کرده است.

وی با بیان اینکه بتدریج شاهد افزایش تعداد تقاضا برای صدور کارت ها باشیم، افزود: برای سهولت مشتریان در پایگاه اینترنتی مشتریان بانک ملی سامانه اعتبار سنجی را در نظر گرفته ایم و مشتریان می توانند اعتبار سنجی خود را در این سایت انجام دهند.

این مقام مسئول در بانک ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نحوه ضمانت کارت های اعتباری چیست؟ گفت: ضمانت برای کارت ها بر اساس عقودی است که در حال حاضر شعب بانک ملی برای اعطای تسهیلات در نظر می گیرد ولی مشتریان یکبار اگر ضمانت لازم را بدهند کارت های اعتباری قابلیت گردش تا 12 دوره را دارد.

خاتونی با تاکید بر اینکه بانک ملی هیچ سقفی را برای صدور کارت های اعتباری ندارد، افزود:‌ قرارداد کارت های اعتباری 3 ساله است و صورت حساب های آن از روز صدور کارت به طور ماهیانه صادر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه