اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137226231

در راستای ارتقای سطح مشتری مداری

وبسایت شرکت نرم افزارهای سلامت آرمان رونمایی شد

کد: 13950704137226231

https://goo.gl/kBiuji

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل توسعه نرم افزارهای سلامت آرمان خبر از به رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از اول مهرماه داد.

لوگو اینفوسلامت

به گزارش روابط عمومی توسعه نرم افزارهای سلامت آرمان، وبسایت این شرکت فعال در حوزه پیشگیری از بیماریها و ارتقای سلامت  از تاریخ  اول مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس http://www.infosalamat.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.
در این وبسایت بخش‌های اطلاعات و اخبار سلامت قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل یافته ها ی جدید علمی  در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
 مدیرعامل توسعه نرم افزارهای سلامت آرمان ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و تمام پزشکان و بیماران و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت: دراینفوسلامت اعتقاد ما بر آن است که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و نیز اعتقاد داریم اگر بیماری در مراحل اولیه به موقع تشخیص داده شود, می توان با هزینه کمتر, در زمان کوتاهتر و نیز با درد کمتر آن را درمان کرد. بر اساس این اعتقاد برآنیم که با ارایه اطلاعات و اخبار از منابع معتبر و به روز, گامی در جهت اطلاع رسانی مردم عزیز کشورمان برداریم.  با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در کشور قصد داریم که با ارایه سرویس های مختلف, موضوع  اطلاعات سلامت و نیز بهره برداری همه مردم را فراهم سازیم
وی همچنین  همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ارتباط و مشاوره بیماران و پزشکان در هر نقطه از کشور هستیم.
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت توسعه نرم افزارهای سلامت آرمان به نشانی http://www.infosalamat.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینفوسلامت

اطلاعات سلامت، پرسش وپاسخ پزشکی، بررسی، انتخاب پزشک، گرفتن وقت پزشک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]