اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138066072

پیش به سوی بازیهای آسیایی

دعوت 20 ورزشکار به اردوی تیم ملی اسکیت سرعت ایران

کد: 13950705138066072

https://goo.gl/SflSfd

، تهران , (اخبار رسمی): اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت آقـایان و بانوان ایران جهت حضور در رقابت های رولر اسکیت آسیا به تفکیک از 6 تا 18 مهرماه سال جاری در آکادمی ملی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

دعوت 20 ورزشکار به اردوی تیم ملی اسکیت سرعت ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت،محمد صالحی و فرشید شایان - استان مرکزی، پوریا قاسم پور – استان اصفهان، ابراهیم ایروانی – استان یزد، محمد میرزا قاسمی - استان آذربایجان شرقی، میلاد صالحی – استان تهران و محمد جعفر جعفری- استان گلستان نفرات دعوت شده در رده سنی بزرگسالان هستند.

همچنین امیر بهزادی – استان چهار محال و بختیاری، محمد امین حیدری استان زنجان - مهدی ثمره (عباس)- استان خراسان رضوی، کیارش شاه محمدی - استان مرکزی، دانیال زارع- استان یزد و محمد رضا عابدی - استان اصفهان نفرات دعوت شده در رده سنی جوانان هستند.

در بخش بانوان و در رده سنی جوانان نهال مقدم رحمانی، شبنم عرب و محیا دست پاک از استان تهران، شمیم رزاقی از استان مازندران، آناهیتا تاتاری از استان گلستان، نیلوفر امامی از استان البرز و در رده سنی بزرگسالان الهام مدیر دهقان از استان تهران نفراتی هستند که به این اردو فراخوانده شدند.

طبق اعلام برنامه ورود ورزشکاران عصر روز دوشنبه 1395/7/5 و زمان خروج از اردو عصر روز یکشنبه 1395/7/18 می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش