گشایش هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزادو کودک

کد: 13950705138275842

https://goo.gl/wAik0S

، تهران , (اخبار رسمی): هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر ، نوزاد و کودک در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

گشایش هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزادوکودک

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر ، نوزاد و کودک با حضور امیر مکری عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

این گزارش حاکی است در هفتمین نمایشگاه بین المللی مادر ، نوزاد و کودک تعداد 75 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی از 6 کشور جهان شامل : اسپانیا، ایتالیا، تایلند، ترکیه، کره جنوبی و چین در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 6,700 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع سیسمونی- پوشاک نوزاد - سرویس اتاق خواب کودک - لوازم بهداشتی و ایمنی کودک - کالسکه و مکمل های غذایی کودک و  پوشاک بارداری را در معرض دید عموم قرار می دهند.

قابل ذکر است  که این نمایشگاه تا روز چهارشنبه 7 مهر ماه 1395 ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر از آن بازدید به عمل آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]