اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138354581

در روز جهانی گردشگری عملیاتی شد

کمپین پذیرایی رایگان از معلولان

کد: 13950705138354581

https://goo.gl/Ak81VS

، تهران , (اخبار رسمی): به افتخار قهرمانان پارالمپیک کشور و هماهنگ با شعار روز جهانی گردشگری؛ در کافه ها از معلولان به رایگان پذیرایی می شود.

گردشگری برای همه ، شعار روز جهانی گردشگری در سال 2016

به گزارش روابط عمومی دنیای سفر، گردشگری برای همه، شعار روز جهانی گردشگری در سال 2016 است که از سوی سازمان جهانی گردشگری (WTO) اعلام شده است. گرامیداشت این روز درست کمی بعد از افتخار آفرینی قهرمانان پارالمپیکی کشور در ریو 2016، تعدادی از کافه ها را بر آن داشته است که به طور ویژه میزبان افراد معلول و خانواده هایشان باشند.

بر این اساس کافه هایی که در "کمپین پذیرایی رایگان از معلولان در روز جهانی گردشگری" شرکت می کنند، میزبانی از معلولان را به صورت رایگان انجام خواهند داد و پذیرایی از همراهان نیز نیم بها خواهد بود.

از همگان درخواست شده است عکسهای خود از حضور در کافه ها و همچنین توئیت های خود را با هشتگ #گردشگری_برای_همه ارسال کنند.

هر چند این کمپین، کمی دیر آغاز به فعالیت کرده است اما از آنجا که کافه روها معمولا در شبکه های اجتماعی فعال اند، پیش بینی می شود کمپین با استقبال روبرو شود.

بیست و هفتم سپتامبر هر سال، روز جهانی گردشگری است که امسال این رویداد در ایران برابر با ششم مهرماه شده است. عکسها و توئیت های خود را با هشتگ #گردشگری_برای_همه ارسال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دنیای سفر

دنیای سفر، رسانه ای نو در صنعت گردشگری کشور است و با پوشش متفاوت اخبار و رویدادها و ارایه آمار و تحلیل در کنار دریافت نظرات کارشناسان، امیدوار است نقشی موثر در توسعه صنعت گردشگری کشور داشته باشد. بالا بردن دانش توریسم، کمک به سرمایه گذارن و فعالان، انتقال تجربیات بین المللی، نقد رویه های جاری، معرفی مباحث و فرصت های تازه در حوزه گردشگری مواردی است که در دنیای سفر، مورد توجه قرار دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]