اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138975596

دبیر انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران اعلام کرد

کمبود منابع مالی در صنعت تولید آب‌ معدنی

کد: 13950705138975596

https://goo.gl/li6BcR

، تهران , (اخبار رسمی): مهم‌ترین مشکل ما تامین مالی است. وقتی تولید کننده، منابع مالی و تسهیلات ارزان قیمت داشته باشد، می‌تواند مواد اولیه ثابت و پایدار را از منابعی که خودش می‌خواهد تامین کند.

کمبود منابع مالی در صنعت تولید آب‌ معدنی

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران، پیمان فروهر دبیر انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران درباره حل مشکلات مربوط به بسته‌بندی و تهیه مواد اولیه پس از برجام گفت: با توجه به این که هنوز برخی اهداف برجام محقق نشده است مشکل ما نیز به قوت خود باقی است.

وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ما تامین مالی است. وقتی تولید کننده، منابع مالی و تسهیلات ارزان قیمت داشته باشد، می‌تواند مواد اولیه ثابت و پایدار را از منابعی که خودش می‌خواهد تامین کند و خودش را محدود به منابع مشروط و داخلی نکند. 

فروهر تصریح کرد: با توجه به اینکه منابع و شرایط مالی واحدهای تولیدی و اساسا اقتصاد ایران در حوزه مالی هنوز تغییر زیادی نکرده برای واحدهای تولیدی نیز تغییری حاصل نشده است مثلا اگر واحد تولیدی  پول داشته باشد، می‌تواند گرانول درب بطری را وارد کند ولی چون منبع مالی وجود ندارد هنوز تغییری نمی‌بینیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران

کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران در سال 1382 با مشارکت انجمن‌های فعال در صنایع غذایی کشور تشکیل شده است. هدف از تشکیل کانون، ایجاد هماهنگی بین تشکل‌های موجود جهت برقراری و حفظ ارتباط منظم با مراجع ذیصلاح و پیگیری مسائل و مشکلات اعضاء به صورت گروهی، برنامه‌ریزی برای ارائه الگوها و طرح‌های کارشناسی و موثر جهت توسعه بهره‌وری و بهبود صنایع غذایی کشور می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]