اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705139495585

درمسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا

تیم ملی ب والیبال ایران با شکست میزبان صعود کرد

کد: 13950705139495585

https://goo.gl/D0ZciO

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی ب والیبال ایران با شکست تایلند میزبان جام کنفدراسیون مردان آسیا به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

تیم ملی ب والیبال ایران با شکست میزبان صعود کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ب والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی پنجمین دوره جام کنفدارسیون والیبال آسیا به مصاف تایلند میزبان این رقابت ها رفت.
ملی پوشان ایران در این دیدار سه بر یک و با امتیازهای (25 بر 22، 28 بر 30، 25 بر 20 و 25 بر 16) به پیروزی دست یافتند تا با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شوند.
ناصر شهنازی در ابتدای این مسابقه از ترکیب سامان فائزی، مسعود غلامی، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، رضا قرا و محمدرضا موذن استفاده کرد.
مونچای سوپاجیراکول سرمربی تیم ملی والیبال تایلند نیز از ترکیب جیرایو راکساکائی، کیتیکون سری اوت هاوونگ (کاپیتان)، کیتینون نامخونتود، کیت سادا سومکانی، بون یارید وونگ تورن، کیسادا نیل ساوای و مونتری پوآنگ لیب (لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.
«هسو کنگ هائو» از چین تایپه و «تادایوشی» از ژاپن به عنوان داوران اول و دوم قضاوت دیدار ایران و تایلند را بر عهده داشتند.
در ست نخست این دیدار رقابت بسیار نزدیکی بین دو تیم ایران و تایلند وجود داشت که به دلیل جو حاکم بر سالن و سروصدای تماشاگران حدود یک هزار و 500 نفری تایلندی ها که با طبل و شیپور به سالن آمده بودند، ملی پوشان ایران شرایط سختی را سپری کردند، اما در نهایت تیم ایران در این ست 25 بر 22 به پیروزی رسید. در این ست محمد فلاح و محمدطاهر وادی نیز به زمین مسابقه رفتند.
در ست دوم ملی پوشان ایران تمرکز خود را به دست آوردند و در ابتدای مسابقه اختلاف امتیاز خود را به سه رساندند که در امتیاز 11 بر 5 به سود ایران، این اختلاف به شش امتیاز رسید و سرمربی تایلند درخواست وقت استراحت کرد. در ادامه تایلندی ها با استفاده از فرصت های به دست آمده در امتیاز 14 به ایران رسیدند و جدال این ست را به تساوی کشاندند. وقت استراحت دوم 16 بر 15 به ایران رسید. محمدطاهر وادی، امین اسمعیل نژاد و محمد فلاح نیز در این ست به میدان آمدند. در امتیاز 17 تایلندی ها از ایران پیش افتادند. در ادامه چند دفاع خوب ایران روند بازی در این ست را تغییر داد و تیم ایران 21 بر 19 پیش افتاد. این ست در پایان 30 بر 28 به سود تایلند تمام شد تا دو تیم یک بر یک در ست شماری مساوی شوند.
تیم ایران در ست سوم نیز تغییری در ترکیب آغازین نداشت و رقابت دو تیم بسیار نزدیک به هم پیش رفت. وقت استراحت فنی نخست 8 بر 6 به تایلند رسید. ملی پوشان ایران سپس سه امتیاز پیاپی گرفتند. در امتیازهای 9 تا .. دو تیم مساوی پیش رفتند. در امتیاز 12 بر 12 داور رای به سود ایران داد اما تایلندی ها اعتراض کردند و داور اول با مشورت خط نگهدار تایلندی رای خود را تغییر داد. وقت استراحت فنی دوم این مسابقه 16 بر 15 به سود تایلند شد. دفاع خوب فائزی امتیاز 20 را برای ایران به ارمغان آورد تا تایلند سه امتیاز از تیم ایران عقب بیافتد و سرمربی این تیم درخواست وقت استراحت فنی و تعویض کند. محمد فلاح و امین اسمعیل نژاد نیز در این ست به بازی آمدند و در نهایت این ست 25 بر 20 به سود ایران تمام شد تا ملی پوشان کشورمان دو بر یک از میزبان جلو بیافتند.
تیم ملی ب والیبال ایران در ست چهارم به هماهنگی مورد انتظار دست یافت و از سوی دیگر اشتباهات فردی بازیکنان تایلند که فشار زیادی را در این مسابقه تحمل کرده بودند، افزایش یافت تا ملی پوشان ایران در این ست بازی روانی را به نمایش بگذارند و 25 بر 16 حریف را شکست دهند و به عنوان چهارمین تیم برتر این رقابت ها به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
تیم های چین، ژاپن و چین تایپه نیز قبل از دیدار ایران و تایلند به ترتیب با شکست استرالیا، قزاقستان و کره جنوبی مجوز حضور در چهار تیم برتر این رقابت ها را به دست آوردند.
تیم ملی ب والیبال ایران فردا (سه شنبه) در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف ژاپن می رود. ایران و ژاپن در دور مقدماتی نیز با هم بازی کردند که ایران فاتح میدان شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش