اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706139775807

انتشار شماره مهر ماه ،ماهنامه «ثمر»

کد: 13950706139775807

https://goo.gl/QIunWO

، تهران , (اخبار رسمی): شماره 312 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی «ثمر» ویژه مهرماه 95 منتشر شد.

انتشار شماره مهر ماه ،ماهنامه «ثمر»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شماره جدید ماهنامه ثمر ویژه مهرماه امسال، حاوی مهمترین اخبار صندوق ‏بازنشستگی کشوری و شرکت های زیر مجموعه آن، مهمترین تحولات حوزه سالمندی و بازنشستگی ایران و ‏جهان و گزارش های متنوع در حوزه بازنشستگان است.
در جدیدترین شماره ماهنامه ثمر، یادداشتی به قلم محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان «خانه هایی که از امید می گویند» منتشر شده که در آن ایجاد و فعال شدن خانه های امید در کنار تقویت کانون های بازنشستگی را در بهره گیری از تجربه و دانش بازنشستگان در امور مشورتی در سطوح خرد و کلان موثر دانسته است.
«بیمه تکمیلی درمان چراغی روشن در مسیر بازنشستگی» عنوان پرونده ویژه ای است که در این شماره از نشریه ثمر به جزئیات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان پرداخته است. این پرونده حاوی بخش ها و مطالب متنوعی از جمله چرایی ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان، تاریخچه و ویژگی های بیمه تکمیلی و همچنین دلایل موفقیت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در مناقصات بیمه تکمیلی است.
گپ و گفت صمیمانه با بازنشستگان هواپیمایی کشوری، پوست اندازی ساختار صندوق بازنشستگی کشوری از زبان مدیرعامل صندوق، دغدغه های پس از بازنشستگی و واکاوی زیر و بم های ساز و کار بیمه های اجتماعی از زبان معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت و گو با چهار چهره موفق جامعه بازنشستگان کشوری و اخبار بین الملل مطالب و گزارش های بخش جامعه ثمر را تشکیل می دهد.
ثمر در بخش سلامت نیز به مهم ترین بیماری های دوره سالمندی از جمله بیمار های کلیه، مثانه و پروستات از زبان رئیس انجمن اورولوژی ایران و رئیس انجمن رادیوتراپی آنکولوژی(سرطان شناسی) ایران پرداخته است. همچنین جدی گرفتن علائم بیماری های قلبی در قالب یک گرافیک اطلاعاتی به بازشنستگان اطلاعات مفیدی را ارائه می کند.
حرف های رضا کیانیان بازیگر دوست داشتنی سینما از بازی در فیلم «کفش هایم کو»، یادداشتی به قلم سالار عقیلی در سوگ استاد فرهنگ شریف، یادداشتی به مناسبت سال مرگ جلال آل احمد، قرآن کریم به زبان گرجی، گزارشی از همت بانوی زابلی و تلاش او برای حمایت از دختران کودک و نوجوان زابلی از جمله پیشنهادات ویژه نشریه ثمر برای بازنشستگان و علاقه مندان این نشریه در مهرماه امسال است.
گالری تصاویر، خبرهای برگزیده ماه، بی تعارف، گرافیک های آماری (اینفوگرافیک) متنوع در زمینه هشت سال دفاع مقدس، صندوق بازنشستگی کشوری در یک نگاه، اقدامات شاخص صندوق در دولت تدبیر و امید، پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان کشوری و برون سپاری خدمات صندوق نیز از دیگر مطالبی است که در شماره 312 ثمر منتشر شده است.
هیات تحریریه ثمر، در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی های بازنشستگان کشوری، ‏نسبت به انتشار مطالب این عزیزان شامل مقالات، گزارش ها، تصاویر، تالیفات ادبی، سفرنامه، ترجمه در حوزه ‏های اجتماعی، فرهنگی، سلامت و بهداشت، آموزشی و بین الملل آمادگی خود را نیز اعلام کرده است. بر همین اساس، بازنشستگان کشوری می توانند برای ارسال مطالب خود از طریق پست الکترونیک ‏[email protected]‏ اقدام یا با شماره تلفن 83513120 تماس بگیرند.
همچنین بازنشستگان کشوری می توانند ‏سوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به نشانی اینترنتی[email protected] صندوق بازنشستگی ‏کشوری ارسال کرده و پاسخ آن را در بخش بی تعارف ثمر دنبال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب