گشایش نمایشگاه محصولات عمان در تهران

کد: 13950706139825842

https://goo.gl/WCeQ6X

، تهران , (اخبار رسمی): این نمایشگاه به مدت پنج روز از پنجم تا نهم مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برپاست.

گشایش نمایشگاه محصولات عمان در تهران

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، «ایمن الحسنی» نایب رئیس اتاق بازرگانی عمان اعلام کرده بود که در این نمایشگاه 80 شرکت عمانی فعال در زمینه های نفت، گاز و پتروشیمی، مواد غذایی، بسته بندی، صنایع ساختمان، امور بانکی و خدمات حضور دارند.

وی با بیان اینکه بازار عمان به روی کالاهای ایرانی باز است، تاکید کرد که بازرگانان عمانی علاقه مندند با بازرگانان ایرانی کار کنند؛ هدف ما در این نمایشگاه، آشنایی بازرگانان دو کشور برای دستیابی به فرصت های جدید تجاری است.

پارسال هفت هیات اقتصادی عمانی از ایران بازدید کردند؛ بزرگترین هیات در اردیبهشت سال گذشته متشکل از 57 شرکت بزرگ عمانی با 200 شرکت بزرگ ایران دیدار کردند.

در سال 2006 میلادی حجم تجارت دو کشور 200 میلیون دلار بود که اکنون به یک میلیارد دلار رسیده است. همچنین تا سال گذشته خط کشتیرانی مستقیم و منظم برای تبادل کالا نداشتیم و کالاهای ایرانی باید به امارات می رفت و سپس با تریلر به عمان می رسید.

از اردیبهشت پارسال خط کشتیرانی در مسیر صحار و بندر رجایی افتتاح شد که اکنون 2 کشتی کانتینربر و فله بر هر 15 روز یکبار در این مسیر در حال حرکت است. خط مسافری خصب به قشم نیز با استقبال بازرگانان همراه شده است. همچنین پروازهایی به مقصد فرودگاه های تهران، شیراز و مشهد از فرودگاه مسقط صورت می گیرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش