اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140126072

تشکر مربی بین المللی اینلاین هاکی از کاوه صدقی

کد: 13950706140126072

https://goo.gl/m54RXO

، تهران , (اخبار رسمی): مربی بین المللی دروازه بانی اینلاین هاکی که برای برگزاری دوره های تخصصی به ایران سفر کرده بود، از سرمربی تیم های ملی به دلیل نظم و هماهنگی های به وجود آمده در زمان این کمپ تقدیر و تشکر کرد.

تشکر مربی بین المللی اینلاین هاکی از کاوه صدقی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، یوکا کوزی وری فنلاندی که برای برگزاری کمپ ویژه ارتقای مهارت های دروازه بانی اینلاین هاکی به ایران سفر کرده بود پس از اتمام این دوره از کاوه صدقی سرمربی تیم های ملی اینلاین هاکی ایران به خاطر نظم و انضباط تیمی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این پیام آمده است، در 15 سال گذشته در کشورهای مختلفی اردو و کمپ های متعددی را برگزار کرده ام اما دوره ایران با نظمى مثال زدنى به اجرا درآمد. جا دارد از کاوه صدقی سرمربی تیم های ملی و تمامی اعضای پشتیبانی کننده و دروازه بانان شرکت کننده در این کمپ تشکر ویژه کنم.

گفتنی است تیم های ملی اینلاین هاکی ایران خود را آماده حضور در رقابت های آسیایی که از اول تا دوازدهم آبان ماه در شهر لی شوی چین برگزار می شود، آماده می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش