اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140426097

اتمام بهسازی و ساماندهی راسته ماهی فروشان

کد: 13950706140426097

https://goo.gl/rrgZZX

، تهران , (اخبار رسمی): هادی صادقی، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران از اتمام بهسازی و ساماندهی راسته ماهی فروشان در منطقه 12 خبر داد و گفت: فعالیت های صورت گرفته در این راسته در همخوانی و همراهی با زیبایی مسجد سپهسالار صورت گرفته است.

اتمام بهسازی و ساماندهی راسته ماهی فروشان

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، هادی صادقی با تاکید براینکه تلاش شده تا بهسازی و ساماندهی های صورت گرفته در این راسته در رنگ فیروزه ای و کاشی های مسجد سپهسالار همخوانی داشته باشد، ادامه داد: حدود 20 دهه مغازه در این طرح با توجه به داشتن مشکلات عدیده در نما و کرکره ساماندهی و بهسازی شد.

وی با اشاره به اینکه از بین تمام مغازه های این راسته تنها یک دهنه آرایه سالمی داشت که این مغازه به عنوان ملاک در بهسازی قرار گرفت، افزود: با عکسبرداری از این  آرایه قالب آجری ساخته و بهسازی و ساماندهی نمای مغازه‌های راسته ماهی فروشان آغاز شد.

معاون تبلغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه علاوه بر آرایه های مغازه ها ساماندهی کرکره و تابلوها نیز در این راسته در دستور کار قرار گرفت، گفت: با توجه به طرح ساماندهی و بهسازی میدان بهارستان، وضعیت مغازه های راسته ماهی فروشان بررسی و با مکاتباتی که با شهرداری داشتیم، فعالیت در آن آغاز شد.

گفتنی است فعالیت های صورت گرفته در راسته ماهی فروشان در جهت طرح ساماندهی و بهسازی میدان بهارستان و به منظور آرام سازی فضای این میدان تاریخی صورت گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان زیباسازی شهر تهران

سازمان زیبا سازی شهر تهران، سازمانی است تخصصی (وابسته به شهرداری تهران) و از نظر مالی و اداری مستقل که در زمینه بهسازی و حفظ هویت محیط شهری و رشد فرهنگ عموم مردم در جهت ارتقاء کیفیت زیست شهری شهروندان فعالیت تخصصی و نوآورانه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه