اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144676097

از سوی هیات های عزاداری حضرت سید الشهداء (ع)

موارد ایمنی نصب سازه ها و بنرها رعایت شود

کد: 13950710144676097

https://goo.gl/EE8n2j

، تهران , (اخبار رسمی): به دلیل عدم برخورداری از استاندارد لازم این داربست‌ها ایمن نیست بنابراین توصیه می‌شود پیش از شروع ایام عزاداری هیات‌های مذهبی ایمنی داربست‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

موارد ایمنی نصب سازه ها و بنرها رعایت شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و نصب داربست‌ و بنرهایی ازسوی هیات‌های گفت: این داربست‌های از سوی خود هیات‌های عزاداری نصب می‌شود که با توجه عدم برخورداری از ایمنی لازم و همچنین شرایط جوی، وزش باد و طوفان‌های فصلی خطرات زیادی را متوجه شهروندان می‌کند.

به گفته علیزاده، علاوه بر داربست‌های فلزی، هیات‌های عزداری به منظور اطلاع رسانی از مراسم‌های خود اقدام به اکران بنرهایی می‌ کنند که لازم است درخصوص ایمنی آنها نیز توجه لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از سقوط داربست‌ها و بنرها و ایجاد خطرات احتمالی مسولین هیات‌ها نسبت به انجام موارد ایمنی دقت و نظارت کافی را داشته باشند، افزود: با توجه به افزایش میزان رفت‌وآمد شهروندان بخصوص درروزهای عاشورا و تاسوعا رعایت موارد ایمنی می‌تواند احتمال خطرآفرینی را کاهش‌دهد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به محتوای بنرهایی که برروی این داربست‌ها نقش می‌بندد، گفت: با توجه به حساسیت محتوای بنرهای تبلیغاتی هیات‌های که به صورت خودجوش و مردمی نصب می‌شود، بهتر است به منظور تکریم جایگاه و شخصیت حضرت سید الشهداء (ع) و یاران وفادار ایشان از درج و نصب مطالب خارج از شان و مقام اهل بیت و همچنین از اکران شمایل و تصاویر نامناسب خودداری کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، با توجه به محدودهای رفت و آمد و ترافیک هیات های عزاداری به عدم ایجاد سد و مانع در معابر عمومی عدم ایجاد مزاحمت برای شهروندان توجه ویژه داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان زیباسازی شهر تهران

سازمان زیبا سازی شهر تهران، سازمانی است تخصصی (وابسته به شهرداری تهران) و از نظر مالی و اداری مستقل که در زمینه بهسازی و حفظ هویت محیط شهری و رشد فرهنگ عموم مردم در جهت ارتقاء کیفیت زیست شهری شهروندان فعالیت تخصصی و نوآورانه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه