اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198696097

با حضور مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران

از تندیس دکتر معتمدنژاد رونمایی شد

کد: 13950921198696097

https://goo.gl/0YQ31s

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با آغاز هفته پژوهش، با حضور علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی و مهدی فرقانی رییس دانشکده علوم ارتباطات این دانشگاه، از تندیس رئال زنده‌یاد کاظم معتمدنژاد رونمایی شد.

از تندیس دکتر معتمدنژاد رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این رونمایی پس از برگزاری مراسم یادبود زنده‌یاد کاظم معتمدنژاد در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه، با حضور هادی خانیکی و جمعی از اساتید و پژوهشگران علم ارتباطات، برگزار شد.

مهدی فرقانی،رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه، درباره‌ی این مراسم گفت : برگزاری مراسم یادبود پدر علم ارتباطات را با شروع هفته پژوهش همزمان کرده‌ایم و در این مراسم تندیسی رئال را که در سایز استاد ساخته‌ایم، رونمایی شد
بر اساس این گزارش، اردیبهشت ماه امسال هم همزمان با روز جهانی ارتباطات در مراسمی که به نکوداشت بنیانگذار علم ارتباطات و احیاگر آموزش روزنامه‌نگاری، استاد کاظم معتمدنژاد، اختصاص داشت، از سردیس جدید این استاد، به پاس مقام علمی و اخلاقی‌اش رونمایی شد.
این مراسم با حضور محمد مهدی فرقانی، هادی خانیکی، دکتر مهدی محسنیان‌راد، دکتر دادگران و دکتر علیرضا عبداللهی‌نژاد و هم‌چنین جمعی از دیگر اساتید ارتباطات در فرهنگسرای فردوس برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان زیباسازی شهر تهران

سازمان زیبا سازی شهر تهران، سازمانی است تخصصی (وابسته به شهرداری تهران) و از نظر مالی و اداری مستقل که در زمینه بهسازی و حفظ هویت محیط شهری و رشد فرهنگ عموم مردم در جهت ارتقاء کیفیت زیست شهری شهروندان فعالیت تخصصی و نوآورانه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی