اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140685309

سری دایان، محصول جدید «برنا نوآوران پویا» به بازار آمد

رونمایی از رقیب قدرتمند و زیبای چاپگرهای سه بعدی

کد: 13950706140685309

https://goo.gl/3bqyHc

، تهران , (اخبار رسمی): چاپگرهای سه بعدی سری دایان به عنوان یک رقیب قدرتمند در بازار متنوع چاپگرها از سوی یک شرکت دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی قالب و ابزار ساپکو رونمایی شد.

چاپگرهای سه بعدی دایان 12000 و 24000

این محصول علاوه بر سرعت، دقت و استحکام از طراحی ظاهری زیبا و چشمگیری نیز بهره میبرد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت برنا نوآوران پویا،  این شرکت از محصولات جدید خود به نام دایان 12000 و دایان 24000 در نمایشگاه بین المللی  قالب و ابزار ساپکو رونمایی کرد .

بر اساس این گزارش، 5 مهرماه 1395، این سری از چاپگرهای سه بعدی که با استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده  به نمایش درآمد  تا امکان نمونه سازی سریع برای واحدهای تحقیقاتی، آموزشی و تولیدی  فراهم شود.

 بهزاد عبدی مدیرعامل شرکت برنا نوآوران پویا تولید این پرینتر را نتیجه 5 ماه تحقیق و بررسی در زمینه تکنولوژی چاپ سه بعدی دانست و گفت: تمام سعی ما در شرکت برنا نوآوران پویا ارائه محصول کارآمد و مطمئن برای صنایع تولیدی و صنعتی کشور است.

به گفته او، چاپگرهای سری دایان از تکنولوژی چاپ سه بعدی  به روش «اف دی ام» استفاده می‌کند و به علت استفاده از شاسی تمام فلزی و سیستم حرکت خطی ریل و واگن امکان چاپ تا سرعت 400 میلیمتر بر ثانیه با کیفیت قابل رقابت با چاپگرهای برتر دنیا را دارد .

وی افزود:از دیگر مزایای این چاپگر آن است که از لحاظ طراحی ظاهری نیز برخلاف پرینترهای موجود در بازار بسیار زیباست.

گفتنی است این محصول هم اکنون به بازار عرضه شده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از  وبسایت این مجموعه اطلاعات بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنا

شرکت برنا نوآوران پویا در زمینه ساخت فنآوری های مربوط به نمونه سازی سریع فعالیت مینماید . از محصولات تولید شده در این شرکت میتوان به پرینترهای سه بعدی اشاره کرد که با توجه به نیاز صنایع داخلی بومی سازی شده است . پرینترهای سه بعدی در صنایع بسیاری کاربرد دارد که می توان به صنایع پزشکی ، نظامی ، هوا فضا و ... اشاره نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]