اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141515730

انتقال داروی ایرانی درمان "ام اس" به مسکو

کد: 13950707141515730

https://goo.gl/yzpzBU

، تهران , (اخبار رسمی): انتقال تکنولوژی ساخت ماده اولیه داروی فینگولیمود (داروی ایرانی درمان "ام اس") امروزبا حضور وزیر بهداشت در سن پترزبورگ انجام می شود.

انتقال داروی ایرانی درمان "ام اس" به مسکو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ، ملاقات پزشکان ایرانی مقیم روسیه ، بازدیداز مرکز سکته مغزی(Strok center) و امضای  اسناد همکاری دو کشور در حوزه های بهداشت، درمان، دارو و واکسن در حضور وزرای بهداشت دو کشور   از جمله برنامه های سفر دو روزه  حسن هاشمی ،وزیر بهداشت به مسکو است .

همچنین وزیر بهداشت در سفر به مسکو و مذاکره با ورونیکا اسکارتسوا وزیر بهداشت روسیه و دیگر مقام های این کشور، راهکارهای همکاری بیشتر در این عرصه را بررسی خواهد کرد و در چارچوب برنامه ریزی های انجام شده نیز اسنادی در این حوزه امضا می شود.

ملاقات با نیکیشینا وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در این سفر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان