اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707141595394

با افزایش سرمایه بانک شهر انجام می شود

تسهیل عمران کلانشهرها

کد: 13950707141595394

https://goo.gl/BW9U42

، تهران , (اخبار رسمی): افزایش سرمایه این بانک موجب تسهیل در عمران شهرها می‌شود.

کلان شهر

 به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط‌ عمومی بانک شهر، عیسی امامی با اشاره به روند مثبت افزایش سرمایه بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها در رشد کشور، گفت: افزایش سرمایه اگر در مسیر رشد بهره‌وری و ارتقاء سطح زندگی مردم هزینه شود، می‌تواند منشاء ثمرات مثبتی برای کشور باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس نهم، با بیان این‌ که افزایش سرمایه این بانک، به صورت مستقیم منجر به تقویت سطح رفاه مردم می‌شود، افزود: حضور گسترده بانک شهر در حوزه خدمات‌دهی شهری وجه ممیزی است که توانسته به عمران و آبادانی کشور در حوزه شهری و روستایی کمک کند.

امامی با تاکید بر این ‌که رابطه مستقیم بانک‌ها با حوزه کسب و کار ، آنها را درگیر بنگاه‌داری کرده است، تصریح کرد: فعالیت بانک شهر در حوزه عمران وآبادانی کشور توانسته این بانک و افزایش سرمایه آن را از حیطه بنگاه‌داری جدا کند.

وی خاطر‌نشان کرد: دور شدن بانک شهر از بنگاه‌داری و ورود جدی در حوزه افزایش رفاه مردم در برخورداری از خدمات شهری عاملی در جهت کسب رضایتمندی مردم و در نتیجه جذب سرمایه‌های کلان داشته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با بیان این‌ که جذب سرمایه‌های مردم و هزینه کردن آن در امور تولیدی و خدماتی راهی برای رشد کشور است، گفت: اقدام بانک شهر در حوزه شهری رضایتمندی مردم را منجر شده و بسیاری از محرومیت‌ها را کاهش داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه