اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142966256

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی نوآوری محصول:

نوآوری محصول، کلید توسعه اقتصاد ملی است

کد: 13950707142966256

https://goo.gl/9LTsTg

، تهران , (اخبار رسمی): شرایط رقابتی امروزی برای شرکتهای ایرانی، چاره‌ای به جز رقابت با شرکتهای بزرگ بین‌المللی نگذاشته است. در بازارهای رقابتی موجود، تنها شرکتهایی می‌توانند به موفقیت دست یابند که بتوانند در سطح جهانی عمل کنند و یکی از کلیدهای اصلی موفقیت، نوآوری محصول است.

نوآوری محصول، کلید دستیابی به اهداف توسعه اقتصاد ملی است

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوران نواندیش ویژن، دکتر محمد ناطق، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با بیان این مطلب گفت: دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی زمانی میسر است که کالاها و خدمات ایرانی بتوانند در بازار رقابتی، با ارائه محصولات برتر و جلب رضایت مصرف‌کنندگان، جایگزین کالاها و خدمات شرکت های خارجی شوند. این موضوع زمانی محقق خواهد شد که فرآیندهای نوآوری محصول در سطح جهانی در شرکت های ایرانی پیاده‌سازی شود تا زمینه توسعه و ارائه محصولات جدید و نوآورانه رقابتی را فراهم آورد.

وی افزود: در این جشنواره، علاوه بر ارائه مطالب کاربردی در حوزه نوآوری محصول توسط اساتید و متخصصان، تجربیات تعدادی از شرکت های موفق در این زمینه ارائه خواهد شد. ضمن اینکه مدل مرجع نوآوری محصول، به عنوان یک مدل جهانی تایید شده، در سخنرانی های این جشنواره ارائه خواهد شد. این مدل مرجع می تواند ضمن ارائه یک ارزیابی جامع از وضعیت فرآیندهای نوآوری در یک شرکت، نقشه راهی را برای توسعه موفقیت آمیز این فرآیندها در شرکت ها ایجاد کند.

در ادامه هادی اسدی، رئیس کمیته اجرایی جشنواره با تاکید بر نقش مهم نوآوری محصول در رقابت‌پذیری شرکت ها، به موضوع ارزیابی شرکت های ایرانی از جنبه نوآوری محصول اشاره کرد و افزود: شرکت های ایرانی که نوآوری‌هایی را در حوزه کالا و خدمات به بازار ارائه کرده‌اند، بر اساس میزان توسعه‌یافتگی فرآیندهای نوآوری محصول، توسط تیم ارزیابان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند که در نهایت تعدادی از این محصولات نوآورانه، به عنوان نوآوری محصول برتر ایرانی معرفی خواهند شد.

در پایان وی خاطر نشان کرد: مراسم پایانی این جشنواره که با حضور اساتید برتر، مقامات دولتی و مدیران شرکت های مطرح ایرانی برگزار خواهد شد در روز پنج شنبه 8 مهر ماه 1395 از ساعت 9 الی 12، در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رسمی جشنواره به آدرس www.productinnovation.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فناوران نواندیش ویژن

“جشنواره معرفی برترین های نوآوری محصول” قصد دارد تا با شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، زمینه معرفی و تقدیر از این تلاشگران صنعت و کسب و کار را فراهم آورد. بی‌شک توسعه و اشاعه فرهنگ تقدیر از نوآوران برتر محصولات و خدمات در شرکت‌ها می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورده و در مرحله بعد، راهگشای توسعه صادرات و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین المللی نیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]