اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950708143256094

رشد خیره کننده باج افزارها

کد: 13950708143256094

https://goo.gl/XRQhou

، تهران , (اخبار رسمی): براساس گزارش منتشر شده توسط شرکت امنیتی ترندمیکرو ، تعداد باج افزارها فقط در نیمه اول اول سال 2016 میلادی 172 درصد بیشتر از کل باج افزارهای منتشر شده در سال 2015 بوده است .

رشد خیره کننده باج افزارها

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت ترندمیکرو فقط در نیمه اول سال 2016 میلادی موفق به شناسایی 79 خانواده باج افزار ( Ransomware ) شده که نسبت به کل سال 2015 که 29 خانواده باج افزار شناسایی شده ، رشد خیره کننده 172 درصدی را نشان میدهد .

هر خانواده از باج افزارها خود شامل هزاران نوع باج افزار می شود .  

درباره ترندمیکرو

ترندمیکرو یکی از شرکت های مطرح امنیتی ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیاست که با غول های فناوری از جمله Cisco - IBM - VMware - Amazon - Microsoft - Siemens - HP - ASUS روابط نزدیکی دارد .

شرکت های فوق از جمله مشتریان محصولات و تکنولوژی های ترندمیکرو نیز هستند .

شرکت ترندمیکرو در برخی کشورها مانند ایران و استرالیا با نام پی سی سیلین ( PC-Cillin ) نیز شناخته می شود و طیف متنوعی از نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شبکه ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و ابری را ارائه می دهد .

محصولات شرکت ترندمیکرو از سال 1388 توسط شرکت معتبر دورانتاش در ایران ارائه و پشتیبانی می شود .

دیگر اخبار درباره شرکت و آنتی ویروس های ترندمیکرو را می توانید در این لینک مشاهده کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]