اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950708143266094

29 میلیارد تهدید سایبری شناسایی شده توسط SPN

کد: 13950708143266094

https://goo.gl/LdGWPB

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه حفاظتی هوشمند شرکت امنیتی ترندمیکرو در نیمه اول سال 2016 میلادی ، موفق به شناسایی 29 میلیارد تهدید سایبری شد .

شناسایی 29 میلیارد ویروس توسط ترندمیکرو در 6 ماه

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شبکه حفاظتی هوشمند شرکت ترندمیکرو که یک شبکه امنیت ابری ( کلود )است و با نام Smart Protection Network شناخته می شود ، فقط در نیمه اول سال 2016 میلادی ، 29 میلیارد تهدید سایبری را پیش از رسیدن به کاربران شناسایی کرده است .

این تعداد حدود 2 میلیارد بیشتر از تهدیدات شناسایی شده توسط این شبکه در مدت مشابه سال گذشته است.

گفتنی است ترندمیکرو یکی از شرکت های مطرح امنیتی ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیاست که با غول های فناوری از جمله Cisco - IBM - VMware - Amazon - Microsoft - Siemens - HP - ASUS روابط نزدیکی دارد  که از جمله مشتریان محصولات و تکنولوژی های ترندمیکرو نیز هستند .

این شرکت در برخی کشورها مانند ایران و استرالیا با نام پی سی سیلین ( PC-Cillin ) نیز شناخته می شود و طیف متنوعی از نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شبکه ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و ابری را ارائه می دهد . محصولات شرکت ترندمیکرو از سال 1388 توسط شرکت معتبر دورانتاش در ایران ارائه و پشتیبانی می شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]