اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143365577

توسعه فناوری نانوروان‌ساز یک شرکت آمریکایی

کد: 13950709143365577

https://goo.gl/xXtgac

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت تولیدکننده نانوروان‌ساز در آمریکا، قصد دارد دامنه فعالیت‌های خود را در کشور کاستریکا توسعه دهد. این شرکت فناوری خود را در اختیار شرکت‌های مختلف این کشور قرار می‌دهد تا خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کنند.

نفوذ فناوری نانوروان‌ساز یک شرکت آمریکایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، یک شرکت فناوری‌نانو در نیوجرسی دامنه فعالیت‌های خود را به کشور کاستاریکا توسعه داده است. نانوتک اینداستریال سولوشنز (NIS) اعلام کرد که قصد دارد ارائه خدمات خود را به مشتریان‌اش بهبود داده که این کار با استفاده از روان‌سازهای جدید این شرکت انجام خواهد شد.

بولانوس الپیزر از مدیران فروش شرکت بالوبز (Balubes) می‌گوید: « NIS قصد دارد با ارائه فناوری جدید به ما کمک کند تا محصولات خود را بهبود دهیم. این کار با استفاده از فناوری خلاقانه و نوآورانه این شرکت انجام می‌شود. هدف ما از همکاری مشترک با NIS این است که نیازهای مشتریان‌مان را با بهترین راهکار رفع کنیم.»
محصولات NanoLub براساس نانوکره‌های دی‌سولفید تنگستن چندلایه ساخته شده است که موجب کاهش اصطکاک و گرما می‌شود. بنابراین، خستگی مکانیکی کاهش می‌یابد. شرایط فشار بسیار بالا موجب می‌شود تا این نانوکره‌ها لایه‌هایی که به سطح چسبیده‌اند را متورق کند.
تود کاولی از مدیران بازاریابی NIS می‌گوید: « شرکت بالوبز دارای تجربه زیادی در حوزه ارائه نانومحصولات NIS است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات را به مشتریانش در کشور کاستریکا ارائه می‌کند. ما خوشحالیم که بخشی از این تیم هستیم.»
NIS یک شرکت تولید کننده نانومحصولات بوده که صاحب فناوری NanoLub است. این شرکت نانوروان‌سازی مختلفی را با استفاده از ذرات معدنی از جنس دی‌سولفید تنگستن ارائه می‌دهد، این نانوذرات دارای ساختاری شبیه به فولرین هستند. این ذرات اولین بار توسط رشف تن از موسسه وایزمن در سال 1992 کشف شدند.
این فناوری به صورت انحصاری توسط شرکت NIS خریداری شده و برای تجاری‌سازی مورد استفاده قرار گرفته است. NIS افراد متخصص زیادی در حوزه فناوری‌نانو، شیمی و رشته‌های دیگر استخدام کرده است تا از این فناوری در ساخت روغن‌های روان‌ساز، پوشش‌ها، سیالات، کامپوزیت‌ها و پلیمرها استفاده کند.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر اونل در نیوجرسی آمریکا واقع است که کارخانه‌ و آزمایشگاه تحقیق و توسعه NIS نیز در این مکان قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم انداز بیست ساله، کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین الملل. کسب این جایگاه جز با تشخیص صحیح، تصمیم درست و اقدام بجا و مؤثر امکان پذیر نیست و قطعاً برای این هر سه باید برنامه ریزی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]