اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143416323

در پردیس چارسو صورت می گیرد

مقایسه «فروشنده» فرهادی با «مرگ فروشنده» اشلوندورف

کد: 13950709143416323

https://goo.gl/rddTvP

، تهران , (اخبار رسمی): نشست نقد و مقایسه تحلیلی فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی با فیلم «مرگ فروشنده» فولکر اشلوندورف در پردیس چارسو برگزار می شود.

مقایسه «فروشنده» فرهادی با «مرگ فروشنده» اشلوندورف

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی پردیس چارسو، در ادامه برنامه شنبه های فیلم تئاتر که به نمایش و بررسی فیلم تئاترهای مطرح ایرانی و خارجی اختصاص دارد، فیلم «مرگ فروشنده» به کارگردانی فولکر اشلوندورف شنبه 10 مهر ساعت 18 در پردیس چارسو به نمایش در می آید.

در این فیلم که محصول سال 1985 آمریکاست داستین هافمن، جان مالکوویچ و استیون لانگ ایفای نقش می کنند.

در ادامه این برنامه که با عنوان «دو روایت از یک درام» برگزار می شود، فیلم «مرگ فروشنده» اثر فولکر اشلوندورف با فیلم «فروشنده» اثر اصغر فرهادی با حضور منتقدان مقایسه می شود.

«مرگ فروشنده» شناخته‌شده‌ترین اثر آرتور میلر، نویسنده و نمایشنامه نویس آمریکایی است که که در سال 1949 منتشر شد و جایزه پولیتزر نمایشنامه و جایزه تونی بهترین نمایشنامه را برای او به ارمغان آورد.

این برنامه شنبه 10 مهر ساعت 18 در سالن شماره 2 پردیس چارسو برگزار می شود و علاقه مندان می توانند بلیت آن را از سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com خریداری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پردیس سینمایی چارسو

پردیس سینمایی چارسو در خیابان جمهوری، تقاطع پل حافظ، طبقه هفتم بازار چارسو واقع شده است.. این پردیس دارای 5 سالن حرفه ای سینما با آخرین تکنولوژی صوت و تصویر سینمای دیجیتال است و جمعا 900 صندلی به ظرفیت سینماهای کشور افزوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر