اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143685699

63 سهم درصدی مدارس غیردولتی از رتبه های اول

کد: 13950709143685699

https://goo.gl/x9qSJy

، تهران , (اخبار رسمی): 63 درصد از رتبه های اول امتحانات نهایی مربوط به مدارس غیردولتی است.

63 سهم درصدی مدارس غیردولتی از رتبه های اول

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مجتبی زینی وند،مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با اعلام این خبر و  با اشاره به تأکیدات حضرت امام «ره» و مقام معظم رهبری و هم چنین اسناد بالادستی بر توسعه مشارکت، گفت: در هیچ جای دنیا آموزش وپرورش به خودی خود نمی تواند پاسخ گوی همه نیازهای مادی و معنوی خود باشد و قطعا مشارکت های فکری و عملی آحاد مردم و دستگاه هادر اثربخشی و موفقیت برنامه های تعلیم وتربیت مؤثر است.

زینی وند افزود: مدارس غیردولتی به عنوان یک زیرسیستم موفق توانسته است خدماتی را در نظام تعلیم وتربیت ارائه دهد، وعلی رغم کم مهری ها واظهار نظرهای غیر تخصصی که صورت می گیرد این مدارس کارنامه بسیار موفقی را دارند.

وی با اشاره به تخصصی بودن فرایند سنجش در نظام تعلیم و تربیت تصریح کرد: در شهر تهران 63 درصد از رتبه های اول تا یکصد امتحانات نهایی مربوط به مدارس غیردولتی است و میانگین نمرات نهایی این مدارس در کل کشور، میانگین قابل قبولی است .

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی افزود: ساماندهی شهریه ، نظارت جامع، کیفیت بخشی برنامه های آموزشی وپرورشی و برنامه سنجش و سلامت معلمان، چهار برنامه ای است که درخصوص مدارس و مراکز غیردولتی در دستورکار دولت تدبیر وامید قرار دارد.

وی گفت: الگوی دریافت شهریه در همه مدارس به جز تعداد محدودی اجرایی شد و از هفته آینده از سامانه الکترونیکی در 4 سطح آموزشگاه ، منطقه ، استان ووزارت خانه کار ارزیابی از مدارس غیردولتی را انجام می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی