اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950709143695699

جایگاه مدارس هیأت امنایی در تحصیل دانش آموزان

کد: 13950709143695699

https://goo.gl/NjfOSd

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 700 هزار دانش آموز در مدارس هیأت امنایی تحصیل می کنند.

جایگاه مدارس هیأت امنایی در تحصیل دانش آموزان
به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، نورعلی عباسی پور،مدیرامور شورها بااعلام این خبر گفت: شوراهای آموزش وپرورش بازوی اصلی و مهم ترین مرجع تصمیم گیری در آموزش وپرورش است .

وی از برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای شوراها خبر داد و افزود: اصلاح قانون شوراها در دستورکار وزارتخانه قرار دارد.

عباسی پور با اشاره به برگزاری همایش ملی شوراهای آموزش وپرورش برای سومین سال تصریح کرد:توسعه مشارکت ها، تدوین سند مشارکت و توسعه مشارکت خیرین خارج از ساخت وساز، از محورهای فعالیت های سال جاری امورشوراها است.

وی تعداد مدارس هیأت امنایی در سال تحصیلی 95-94 را 2هزارو170 واحد اعلام کرد وافزود: در این مدارس 700 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

مدیرامور شورها خاطرنشان کرد: مدارسی که داوطلبند تا به شکل هیأت امنایی اداره شوند باید طبق شاخص های تعیین شده  1000 امتیاز بیاورند و در ابتدا به صورت آزمایشی به فعالیت می پردازند که در صورت بدست آوردن حداقل 80 درصد امتیازات مجوز دائمی برای آنها صادر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش