اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144375394

خدمات بانک شهر برای روشندلان

تطبیق سامانه اینترنتی بانکی با صفحه خوان نابینایان

کد: 13950710144375394

https://goo.gl/GuujCP

، تهران , (اخبار رسمی): از این پس نابینایان می‌توانند با مراجعه به سایت بانک شهر و ورود به قسمت اینترنت بانک، تمامی خدمات بانکی را از طریق ابزارهای صفحه خوان ویژه نابینایان دریافت کنند.

بانک شهر

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی مدیرعامل این بانک با اشاره به مذاکرات سال گذشته با شورای شهر و شهرداری تهران در خصوص ارائه سرویس‌های بانکی به افراد معلول گفت: به این منظور مقرر شد همه سرویس‌های حوزه پرداخت الکترونیک بانک شهر در چند فاز برای استفاده و ارائه خدمات به افراد معلول بهینه سازی شود.

وی با بیان اینکه در فاز نخست، آماده سازی زیر ساخت های فیزیکی شعب در دستور کار قرار گرفت، افزود: در گام نخست، ابتدا در چند شعبه منتخب، امکان رفت و آمد معلولان به داخل شعبه و انجام خدمات و پیگیری امور بانکی به صورت حضوری فراهم شد.

پورزرندی ادامه داد: همچنین در فاز دوم بهینه سازی کانال‌های پرداخت الکترونیک ویژه نابینایان در دستور کار قرار گرفت تا فرصت بهره برداری از اینترنت بانک شهر برای افراد نابینا نیز  اجرایی می شود.

به گفته مدیرعامل بانک شهر، صفحه پرداخت اینترنتی این بانک به نحوی به افراد روشن دل خدمات ارائه می دهد که می‌توانند منوها و برچسب‌های صفحه اینترنتی را با استفاده از ابزارها، بخوانند و اطلاعات به صورت صوتی در اختیارشان قرار گیرد.

پورزرندی با اشاره به وجود دو صفحه خوان استاندارد NVDA و JAWS در نرم افزار بازار برای استفاده افراد نابینا خاطر نشان کرد: اگر روشن دلان، متقاضی استفاده از خدمات اینترنتی بانک شهر از طریق این دو صفحه خوان باشند نیز می توانند با ورود به تمامی صفحات، از تمامی خدمات اینترنتی بانک شهر بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه