اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144575807

تولید 78 قلم محصول راهبردی در شرکت دارویی ثامن

کد: 13950710144575807

https://goo.gl/9w9QsN

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دارویی ثامن تاکنون 78 قلم محصول راهبردی به منظور تامین داروهای بیمارستانی بیماران خاص و داروهای بیوتکنولوژی ضد سرطان را تولید کرده است.

تولید 78 قلم محصول راهبردی در شرکت دارویی ثامن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم دین محمدی، مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: هم اکنون 40 درصد از نیاز فرآورده های تزریقی کشور در شرکت دارویی ثامن تولید می شود.

دین محمدی یادآور شد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 201 میلیون عدد فرآورده همگن دارویی در این شرکت تولید شده است.

وی از افزایش 31 درصدی تولید دارویی این شرکت بر اساس تعهد به وزارت بهداشت در سال 94 خبر داد و گفت: تولید محصولات با فن آوری نوین با همکاری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و همچنین مذاکره برای تولید چند محصول نوترکیب با همکاری انستیتو پاستور از برنامه های در دست اقدام شرکت داروسازی ثامن است.

26 درصد  از سهام شرکت داروسازی ثامن در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان