اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145385904

معرفی دوربین مدار بسته پین هول بی سیم

درباره دوربین های مدار بسته بیشتر بدانیم

کد: 13950710145385904

https://goo.gl/Qjyg2x

، تهران , (اخبار رسمی): در ابتدا تنها نهادهای دولتی از این دوربین مدار بسته ها استفاده می کردند اما امروزه افراد می توانند با کسب مجوزهای لازم برای خرید و نصب آن اقدام کنند.

دوربین مدار بسته پین هول بیسیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایده برتر پارسیان، دوربین مدار بسته مینیاتوری به دوربین‌های مداربسته کوچک گفته می‌شود و بیشتر برای جاسوسی و به صورت مخفی از آن استفاده می‌شود که در این صورت دوربین مدار بسته مینیاتوری پین هول pinhole نامیده می شود.

بر اساس این گزارش،دوربین های مدار بسته پین هول در دو نوع بی سیم و با سیم موجود هستند که در این گزارش به بررسی دوربین مدار بسته پین هول بی سیم می پردازیم.

قیمت دوربین های مداربسته پین هول از نوع بی سیم با هم متفاوت است و عواملی هم که در این تغییر دست دارند عبارتند از: رزولوشن، امکانات و سایر پارامترها.از جمله امکانات برای دوربین مداربسته بیسیم پین هول می توان به عدم استفاده از جریان برق( باتری خور بودن دوربین مدار بسته)، رزولوشن بالا، قابلیت دید در شب و ضبط صدا، سایز دوربین مداربسته و منوی OSD اشاره کرد.

معمولا کیفیت دوربین های پین هول متفاوت است و هر چقدر هم که کیفیت دوربین بالاتر باشد به مراتب قیمت آن هم بیشتر است.

نصب دوربین مدار بسته پین هول بی سیم

نصب دوربین مداربسته پین هول بی سیم مانند نصب سایر دوربین های مداربسته است حتی از نصب آنها هم راحت تر می باشد. علاوه بر این مدل بیسیم، دوربین مدار بسته پین هول را می توان به تلویزیون وصل کرد. در این صورت از طریق تلویزیون می توانید تصاویر و فیلم های ضبط شده را مشاهده کنید. فیلم برداری در این قبیل دوربین های مداربسته به وسیله یک حفره یا دریچه کوچک که در جلوی دوربین قرار دارد صورت می‌گیرد و این مورد از طریق لنز دوربین مدار بسته انجام می شود.

لازم به ذکر است که دوربین مداربسته پین هول به خودی خود مخفی نیستند و این نحوه ی نصب آن است که امکان دیده نشدن دوربین را فراهم می کند.

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران نقض حریم خصوصی و استفاده بدون مجوز از این دوربین مداربسته ها دارای حبس از سه ماه تا یک سال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]