کد: 13950710145766201

همزمان با روز ملی صادرات برگزار می شود

همایش توسعه تجارت بین الملل در تهران

کد: 13950710145766201

https://goo.gl/f3TxYg

، تهران , (اخبار رسمی): همایش «توسعه تجارت بین الملل» با حضور متخصصین بازرگانی و مدیران شرکتهای بین المللی به منظور گسترش ارتباطات بازرگانی و دانش تجارت برون مرزی در تهران برگزار خواهد شد.

همایش توسعه تجارت بین الملل

حضور اساتید و مدیران مطرح اروپایی در همایش توسعه تجارت بین الملل

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه همایش توسعه تجارت بین الملل این همایش که به راهکارهای توسعه تجارت بین الملل خواهد پرداخت با هدف ایجاد بستری مناسب برای بهبود تعاملات تجاری از طریق افزایش آگاهی مدیران و بازرگانان شرکتهای داخلی از حقوق تجارت بین الملل، راهکارهای ورود به بازارهای بین المللی، توسعه صادرات ، رقابت پذیری کالا و خدمات و همچنین توسعه شراکت تجاری برگزار خواهد شد.

دبیر همایش «توسعه تجارت بین الملل» در خصوص این رویداد اظهار داشت: با ورود به دوران  پسابرجام، فرصت برای تعامل تجاری میان شرکتها و تجار بین المللی در ایران و اروپا فراهم آمده است که می بایست از پتانسیل های به وجود آمده در حوزه صادرات و همچنین انتقال تکنولوژیهای برتر حداکثر استفاده را نمود. در این راستا چالشهای داخلی، خارجی و زیرساختی وجود داشته و دارد. دکتر «علی موسوی» افزود: در این همایش تمرکز بر روی توانمندسازهای صادرات و رقابت پذیری کالا و خدمات در بازارهای برون مرزی و همچنین قراردادهای بین المللی است. لذا کلیه صنعتگران، مدیران و کارشناسان حوزه صادرات و واردات می توانند از این رویداد بهره مند شوند. وی اضافه کرد:«همایش توسعه تجارت بین الملل» محدود به یک حوزه و یا صنعت نخواهد بود و کلیه مدیران و صنعتگران در زمینه های مختلف از قبیل: تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع غذایی و لبنی، فناوری اطلاعات و غیره در آن شرکت خواهند کرد.

دراین همایش، از مدیران و مشاوران برجسته شرکتهای اروپایی نظیر شرکت لبنی (FOSS) ، شرکت سمعک سازی صاحب نام  (GN Resound)  و اساتید دانشگاهی دانمارک و ایران نیز دعوت به عمل آمده است.

این رویداد در تاریخ 29 مهرماه سال جاری توسط موسسه کاوشگران «پرسیس» در سالن همایشهای کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاوشگران پرسیس

موسسه کاوشگران پرسیس به شماره ثبت 37733 و شناسه ملی 14005568862 با ماموریت جهانی نمودن دانش و مهارت مدیران و شرکت های داخلی با بهترین کیفیت فعالیت خود را آغاز نموده است. ما معتقدیم برای جهانی شدن و حضور در بازار های جهانی به مدیرانی با دانش و مهارت بین المللی و استفاده از تجربیات شرکت های برتر بین المللی نیاز می باشد. موسسه کاوشگران پرسیس در جهت خدمت رسانی به مدیران ایرانی و با هدف ارتقاء سطح دانش و انتقال تجربیات بین المللی کسب و کار مدیران و صنعتگران مطرح در عرصه بین الملل، مدیران و شرکت های داخلی را برای حضور در بازارهای جهانی آماده می نماید. فعالیت های موسسه شامل برگزاری سمینارها، کارگاهها و همایشهای بین المللی و تخصصی با حضور اساتید بین المللی مجرب و مدیران برجسته، بازدید از شرکت های مطرح اروپایی در صنایع گوناگون جهت الگوبرداری از تجارب برتر می باشد. همچنین این موسسه به دانشجویانی که علاقه مند به ادامه تخصیل در خارج از کشور هستند خدمت رسانی می نماید. ...

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی