اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711145976269

حضور شرکت آسیا برج در شانزدهمین نمایشگاه صنعت تهران 95

حضور شرکت آسیا برج در شانزدهمین نمایشگاه صنعت

کد: 13950711145976269

https://goo.gl/bMP25X

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آسیا برج تولید کننده انواع بالابر صنعتی و آسانسور هیدرولیک شما را به بازدید از غرفه این شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از 14 لغایت 17 مهرماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، ، فضای باز، ورودی سالن 18،دعوت می‌کند.

محل غرفه شرکت آسیابرج

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت آسیابرج، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با حضور 354 شرکت داخلی و 574 شرکت خارجی از 26 کشور دنیا 14 مهر امسال آغاز به کار می کند.

بر اساس این گزارش، کشورهای چک، سوئد، آلمان، بلژیک، اتریش، تایلند، مجارستان، ایتالیا، کره جنوبی، رومانی، امارات، بلغارستان، اوکراین، یونان، هلند، لهستان، اسپانیا، فرانسه، آفریقای جنوبی، هند، چین، تایوان، انگلیس، سوئیس، فنلاند و ترکیه از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه می باشند و هیئت تجاری از کشورهای کنیا و سوریه نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گفتنی است شرکت آسیا برج با ارائه جدیدترین و بروزترین محصولات خود در بخش تولید بالابر میزبان بازدید کنندگان محترم از شانزدهمین نمایشگاه صنعت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیا برج

شرکت آسیابرج در سال 1372 با اخذ مجوزرسمی از وزارت صنایع، فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع بالابرهای ثابت ،متحرک ،نفربر ، دستی ، باربر ، راهبند و ....با سیستم الکترو هیدرولیک و الکترو مکانیک در شکل و ابعاد و اندازه‌های مختلف آغاز کرده است و با موفقیت روز افزون به فعالیت خود ادامه داده است . این شرکت توانسته به لطف الهی در راستای اهداف خویش ضمن ایجاد واحدهای طراحی مهندسی ، برنامه ریزی ، کنترل کیفیت ، تبلیغات و بازاریابی با رعایت کلیه موارد ایمنی و استانداردهای لازم مهندسی در طراحی و ساخت بالابرها ، گام بلندی را در صنعت کشور بردارد و همچنان محصولات خود را به کشورهایی اعم از افغانستان ، عراق ، کویت ، امارت متحده عربی و .... صادر کند. کیفیت مطلوب ، ایمنی بالا ، گارانتی، خدمات پس از فروش و مشتری مداری از خصوصیات شرکت آسیا برج است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش