اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146685904

برای خرید بدانید

قیمت دستگاه فکس ارزان

کد: 13950711146685904

https://goo.gl/uBeShD

، تهران , (اخبار رسمی): ارزان ترین دستگاه فکس در میان تمامی برندها مدل فکس پاناسونیک Panasonic KX-FT981 است که دلیل این قیمت دستگاه فکس ارزان تکنولوژی حرارتی و نداشتن کاتر است.

قیمت دستگاه فکس ارزان

به گزارش روابط عمومی ایده برتر پارسیان، این روزها دستگاه های فکس زیادی با قابلیت های گوناگون به بازار ماشینهای اداری عرضه شده اند که هر کاربری باید برحسب نیاز و کارکردش مدلی را انتخاب کند.

از جمله مواردی که هم در خرید فکس و هم در قیمت آن تاثیر می گذارد عبارتند از:سرعت فکس، تکنولوژی چاپ، نوع کاغذ ورودی، حافظه فکس و سایر قابلیت ها اما از همه مهم تر تکنولوژی دستگاه فکس است.

در حال حاضر سه مدل تکنولوژی برای دستگاه فکس وجود دارد که شامل تکنولوژی لیزری، تکنولوژی حرارتی و تکنولوژی کاربنی است در میان این سه تکنولوژی از همه گران تر تکنولوژی لیزری است.

دستگاه فکس لیزری در دو نوع تک کاره و چهار کاره موجود است که بهترین و بی رقیب ترین فکس تک کاره  لیزری مدل فکس پاناسونیک Panasonic KX-FL612CX است. این مدل هم سرعت خوبی دارد و هم قدرت خوب. در برندهایcanon، hp و brother هم مدل های بسیاری هستند اما فکس 612 پر فروش ترین است. در میان فکس های چهار کاره هم مدل فکس پاناسونیک Panasonic KX-MB2085 از نظر کارایی و کیفیت مدل خوبی است.

ارزان ترین دستگاه فکس در میان تمامی برندهای موجود مدل فکس پاناسونیک Panasonic KX-FT981 است که دلیل قیمت این دستگاه فکس ارزان تکنولوژی حرارتی و نداشتن کاتر می باشد. اهمیت کاتر به این دلیل است که کاتر برگه ها را می برد تا در حین عملیات چاپ، کاغذ صاف خارج شود.

بررسی قیمت دستگاه های فکس به ترتیب از گران به ارزان را می توانیم این گونه دسته بندی کنیم: فکس با تکنولوژی لیزری، فکس با کاغذ a4 و رول و در آخر هم فکس با تکنولوژی حرارتی.

دستگاه های فکس حرارتی به دلیل تکنولوژی که دارند ارزان هستند اما مواد مصرفی آنها گران می باشد. به عبارتی هر چه تکنولوژی دستگاه فکس گران تر باشد مواد مصرفی آن آرزان تر است و این مورد از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

قبل از خرید دستگاه فکس حتما مشخص کنید که آیا آن رابرای محل کار خریداری می کنید و یا محل زندگی؟ به این دلیل آن را می گوییم که قطعا فکسی که برای دفتر و یا شرکت خریداری می شود توان کاری بالایی دارد  و  در مقایسه با دستگاه های فکس خانگی پایدارتر و مستحکم تر است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]