اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147196337

«کوبو» برای سایت‌های ایرانی ارائه داد

راه حلی جدید برای بهبود رتبه کلمات کلیدی در گوگل

کد: 13950711147196337

https://goo.gl/TOv6XY

، تهران , (اخبار رسمی): فرقی نمی‎کند شما یک وب‌مستر باشید یا یک کسب‎وکار اینترنتی یا حتی یک شرکت صنعتی‌، اگر شما برای معرفی کسب‎وکار خود در محیط مجازی از وبسایت‎تان کمک می‌گیرید، همیشه این سوال ذهن شما را مشغول می‎کند که جایگاه شما در موتور‌های جستجوگر مثل گوگل کجا قرار دارد؟

'کوبو' راه حلی جدید برای بهبود رنبه کلمات کلیدی سایتهای ایرانی در گوگل

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی سایت کوبو ، متخصصینِ سئوی این شرگت توسط تکنولوژی جدید و خرید لینک از سایت های معتبر، سایت ها را در بهبود رتبه سایت ها در کلمات کلیدی انتخابی خود کمک می‌کنند.

در واقع «کوبو» راه حل جدید، ساده و قابل اطمینانی است که می‎تواند رتبه‎بندی کلمات کلیدی سایت ها را در موتورهای جستجوگر بهبود دهد.
صاحبان سایت ها برای استفاده از این ابزار نوین، لازم است در سایت کوبو( آدرس) ثبت نام کنند؛ سپس کافی است تا لینک وبسایت و کلمات کلیدی خود را در آن قرار دهند تا پس از پرداخت هزینه برآورد شده، به سرعت نتایج مطلوب را مشاهده کنند.
 بر اسس این گزارش، بلافاصله، کوبو فرایند بهبود بخشی جایگاه وب‎سایت را آغاز کرده و در نهایت بعد از مدتی می‎توان نتیجه آن در بهبود رتبه سایت برای کلمات کلیدی انتخابی را مشاهده کرد.

لازم به ذکر است، کوبو یک ابزار برای خرید اتوماتیک لینک محسوب می‌شود و برای رسیدن به نتیجه رضایت بخش لازم است که در وب‎سایت ثبت نام کننده در این سامانه، موارد مربوط به‌‌‌ سئو رعایت شده باشد.

 همچنین کاربرانی که در بازه زمانی 11 تا 14 مهر 1395 در این سیستم، پروژه فعال راه اندازی کنند از 10درصد اضافه شارژ در حساب کاربری خود برخوردار خواهند شد.

علاقه مندان به افزایش رتبه سایت خود در کلمات کلیدی درخواستی می توانند به سایت کوبو  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوبو

کوبو یک سیستم قدرتمند بهینه‌سازی وب‌سایت است که به صورت اتوماتیک رتبه‌ی سایت شما را در موتورهای جستجو به راحتی بهبود می دهد تا مشتریان شما را راحت‌تر پیدا کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]