اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147226125

یادی از داوود رشیدی در خانه هنرمندان ایران

کد: 13950711147226125

https://goo.gl/ysB60i

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد «داوود رشیدی» فیلم مستند دایره داوود به کارگردانی و تهیه کنندگی اردشیر شلیله در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

یادی از داوود رشیدی در خانه هنرمندان ایران

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، به مناسبت چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد «داوود رشیدی» فیلم مستند دایره داوود به کارگردانی و تهیه کنندگی اردشیر شلیله سه‌شنبه 13 مهر ساعت 18 در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این مستند که به زندگی و فعالیت‌ هنری زنده‌یاد داوود رشیدی اختصاص دارد، نشست نقد و بررسی با حضور خانواده زنده‌یاد رشیدی و جمعی از هنرمندان هم‌چون مرضیه برومند، مریلا زارعی، رضا بابک، علی دهکردی و... برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند سه‌شنبه 13 مهر ساعت 18 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه هنرمندان ایران

یکی از باغ‌های ساخته شده در دوره قاجار موسوم به «فیشرآباد» متعلق به کامران میرزا؛ پسر ناصرالدین شاه بود، اما چون باغبانش اتریشی بود به باغ «فیشرآباد» شهرت یافت. با شروع جنگ جهانی دوم، متفقین این باغ را به مهماتخانه تبدیل کردند و برخی ساختمان‌های نظامی در آن ساخته شد. پس از خروج متفقین این محوطه در اختیار نیروهای نظامی قرار گرفت. پس از انقلاب این محوطه بصورت نیمه متروک در اختیار نیروهای نظامی بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر