اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147256336

MBP در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو حاضر می شود

توزیع برند اصلی قطعات پژو

کد: 13950711147256336

https://goo.gl/79K3Tx

، تهران , (اخبار رسمی): حضور شرکت های پخش اصلی قطعات خودرو در کشور، مشتریان این نوع کالاها را از گزند قطعات اصلی، تقلبی، استوک و دست دوم ، که عامل موثر تاثیرگذار در سلامت وسیله نقلیه است را دور نگاه می دارد.

برند فاخر MBP

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی گروه بازرگانی محصولات برتر پژو MBP، بازار قطعات یدکی خودرو در شرایط ورود غیرقانونی قطعات چینی و ترکی کاملا بی سر و سامان است و اگر فردی نیازمند خرید قطعه‌ای برای خودرو باشد با انواع قطعات اصلی، تقلبی، استوک و دست دوم در این بازار روبرو می‌شود.

با این وجود، حضور شرکت های پخش اصلی قطعات خودرو، می تواند مشتریان را از سردرگمی نجات دهد تا قطعات غیراستاندارد و تقلبی را برای خودرو استفاده نکنند.

در این راستا گروه بازرگانی محصولات برتر پژو (MBP) با آغاز فعالیت خود در بازار لوازم یدکی مرتبط با خودروی پژو سعی در تامین قطعات اصل در این بازار شده تا مشتریان از کیفیت و برند قطعات اصلی مطمئن شوند.

بر همین اساس، MBP قطعات خودرو را در سطح کشور و دیگر کشورهایی مانند عراق و آذربایجان در دسترس توزیع کنندگان عمده، تعمیرگاه ها و تراشکاری‌های بزرگ قرار می‌دهد.

دانش محور بودن، احترام و رشد متقابل همگام با مشتریان و صداقت در تمامی موارد از ارزش‌های برند به شمار می آید که هدف نهایی برند MBP، جهانی شدن با نگاه بوم ایرانی است.

در همین راستا گروه بازرگانی محصولات برتر پژو MBP در ....مین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو که از 25 تا 27 آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود حضور فعالی را تجربه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که برای اطلاعات بیشتر از تنوع قطعات می توان به سایت این شرکت را مورد بررسی قرار داد و یا با شماره تلفن 02133939009 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

mbp

گروه بازرگانی محصولات برتر پژو (MBP) فعالیت خود را از سال 68 در بازار لوازم یدکی مرتبط با خودروی پژو آغاز کرده است .این برند از سال 85 با توجه به گسترش فعالیت و حجم فروش و کسب تجارت چندین ساله فعالیت رسمی خود را در توزیع و فروش قطعات موتوری پژو آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]