اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147545807

«شروعی دوباره در دوران بازنشستگی» روانه بازارشد

کد: 13950711147545807

https://goo.gl/kLLsY8

، تهران , (اخبار رسمی): «شروعی دوباره در دوران بازنشستگی» به قلم کِن بلانچارد و مورتون شویتز از سوی انتشارات ابوعطا منتشر شد.

«شروعی دوباره در دوران بازنشستگی» روانه بازارشد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  صندوق بازنشستگی کشوری، نویسندگان این کتاب که رمانی آموزشی است، تلاش کرده اند با طرح مشکلات جسمی، روحی و معنوی دوران بازنشستگی که ممکن است اثرات منفی بر روی افراد برجای گذارد، راه کارهای جالب و اثربخشی ارائه دهند تا این دوران را به بهترین دوران بازنشستگان تبدیل کنند.
به اعتقاد نویسندگان کتاب، بیشتر افراد به‌ جای اینکه به سال‌ های بعدی عمر خود به‌ عنوان یک فرصت جالب نگاه کنند، فکر می‌ کنند که باید آن را تحمل کنند. تحقیقات ثابت کرده است، افرادی که این سال‌ ها را بدون عقب‌ نشینی و در انتظار اتفاقات مأیوس‌ کننده مانده اند، با شور و حرارت بپذیرند، سال‌ های باقی‌ مانده را به‌ عنوان بهترین دوره‌ ی زندگی خود می بینند.
در بخشی از مقدمه این کتاب اشاره شده است که با وجود اینکه برخی از سالخورده ها بقیه عمر خود را یک فرصت می بینند، بعضی دیگر از آن بهره مند نشده و منزوی می شوند. بررسی نویسندگان کتاب نشان می دهد که این ویژگی، تنها محدود به سالخوردگان نبوده و فرزندان میان سال افراد سالخورده یا برخی دیگر از افراد میان سال نیز معتقدند که سال های خوب زندگی شان گذشته است. بنابراین، باورهای افراد درباره پیری و زندگی، در نوع نگرش افراد سالخورده به این دوران نقش اساسی دارد.
کِن بلانچارد و مورتون شویتز همچنین نتیجه گیری می کنند که اگر به افرادی که تنها زندگی را تحمل می کنند، کمک شود تا به گونه ای متفاوت فکر کنند، رفتارشان تغییر کرده و دوباره شروع می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب