اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148556128

اهتزاز پرچم یاحسین(ع)

برفراز بلندترین قله قاره اروپا قله البروس روسی

کد: 13950712148556128

https://goo.gl/vdX99o

، رشت , (اخبار رسمی): یاسر ستوده کوهنورد پر افتخار کشورمان توانست به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برای اولین بار در جهان پرچم عاشورایی یاحسین(ع) را برفراز بلندترین قله قاره اروپا (قله البروس روسیه) به اهتزاز درآورد.

برفراز بلندترین قله قاره اروپا قله البروس روسی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری رشت، علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت ضمن تقدیر از تلاش  های یاسر ستوده کوهنورد پر افتخار کشورمان که توانست در یک صعود انفرادی طاقت فرسا طی تلاشی چند روزه و نفس گیر در یک شرایط کاملا بد جوی با بارش برف سنگین و دمای منفی 30 درجه برای اولین بار در جهان پرچم عاشورایی یاحسین(ع) را برفراز بلندترین قله قاره اروپا (قله البروس روسیه) به اهتزاز درآورد، گفت: بزرگی واقعه عاشورا و درگیری اقشار با سلایق و نگاه های متفاوت به این رویداد مذهبی طلب می کند تا از جنبه های مختلف با کمک افشار مختلف و مخصوصاً ورزشکاران و با حرکاتی که تاکنون انجام شده است.

اهتراز پرچم عاشورایی یا حسین بر فراز بلندترین قله قاره اروپا (قله البروس روسیه) برای اولین بار در تاریخ گیلان صورت گیرد و می تواند آغازی برای یک حرکت بزرگتر و اعزام گروه ها در سال های آینده و تداوم این عمل در راستای بسط و گسترش فرهنگ و شعار عاشورا در جهان باشد. در هر صورت هر کاری مخاطبان خاص خود را در جهان دارد، که فعالیت ی این چنین تخصصی می توان پیام خود را به آنان رساند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری رشت

شهرداری رشت نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر رشت را بر عهده دارد. شهردار رشت به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان ‌مردم در شورای اسلامی شهر رشت انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه