اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148665590

توسط مخابرات تهران ممکن می‌شود

استفاده از اینترنت بی‌سیم شهری در اماکن عمومی

کد: 13950712148665590

https://goo.gl/qnEDc3

، تهران , (اخبار رسمی): سخنگوی مخابرات استان تهران از اجرای طرح «اینترنت بی سیم شهری» برای استفاده مردم از اینترنت مخابرات در اماکن عمومی خبر داد.

استفاده از اینترنت بی‌سیم شهری در اماکن عمومی

به گزارش روابط عمومی مخابرات تهران ،محمدرضا بیدخام  با بیان اینکه فاز آزمایشی اجرای طرح «وای فای شهری» در برخی نقاط تهران آغاز شده است، اظهار داشت: به زودی این طرح با هدف ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در سطح اماکن عمومی شهر تهران، اجرا خواهد شد.

سخنگوی مخابرات استان تهران گفت: پس از راه اندازی طرح وای فای شهری، مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات می توانند در مراکز منتخب از طریق نام کاربری و رمز عبور خود، بدون پرداخت هزینه مجزا، مشابه زمان استفاده از سرویس اینترنت در محل نصب سرویس، در مراکز شهری نیز از این سرویس استفاده کنند.

وی افزود: حتی سایر شهروندانی که درحال حاضر مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات نیستند نیز می توانند بصورت آنلاین در هر یک از مکان های عمومی که امکان دسترسی به این سرویس وجود دارد، با دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به اینترنت پرسرعت بی سیم مخابرات متصل شده و از این سرویس بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]