کد: 13950712148765689

توسط یک شرکت فناور صورت گرفت؛

آزمون واندازه‌گیری تجهیزات بادستگاه‌های ساخت داخل

کد: 13950712148765689

https://goo.gl/jiQfhN

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت فناوری فعال امکان آزمون و ارزیابی دستگاه‌ها را با بهره‌گیری از تجهیزات آزمون تولید داخل ممکن کرده است.

آزمون واندازه‌گیری تجهیزات بادستگاه‌های ساخت داخل

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسفندیار بامداد مدیر عامل شرکت باسط پژوه به تولید تجهیزات آزمون و آزمون دستگاه‌های الکترونیکی را دستاورد این شرکت برشمرد و افزود: این شرکت با هدف توسعه صنعت الکترونیک و تامین تجهیزات صنایع برق تشکیل شد و توانست با بهره‌گیری از دانش فنی روز و نیروی انسانی متخصص سیستم‌های اندازه‌گیری آزمایشگاهی و آزمون کنترل کیفیت در صنایع لوازم خانگی طراحی و تولید کند.

این فعال فناور با اشاره به  طراحی و تولید دستگاههای اندازه‌گیری نظیر آمپرمتر، ولت متر، واتمترو وارمتر دیجیتال به عنوان اولین محصولات این شرکت، ادامه داد: دستگاه‌ها و تجهیزات اندازه‌گیری الکتریکی مانند  آلارم یونیت، آنالوگ،  نمایشگر تپ پوزیشن، دستگاه‌های مانیتورینگ پست‌های توزیع، مانیتورینگ ایستگاه پمپاژ،  مبدل‌های شبکه و همچنین  نرم‌افزارهای ساما نرم افزار ساماپرو از تولیدات این شرکت هستند.

بامداد، تولید نخستین مدل از دستگاه‌های اندازه‌گیری چند منظوره (مولتی فانکشن) با عنوان کنتور سه فاز تعرفه دار را از  نخستین گام‌های این شرکت در تولید تجهیزات آزمون و اندازه‌گیری برشمرد و گفت: این کنتورها با ویژگی منحصر به‌فرد خود توسط این شرکت تولید شدند و بر همین اسا، شرکت در مسیر اندازه‌گیری و مدیریت مصرف انرژی و کلیه پارامترهای الکتریکی گام برداشت.

وی با اشاره به تولید تخصصی سیستم‌های اندازه‌گیری و آزمون کیفیت توسط باسط پروژه گفت: با طراحی و ساخت سیستم‌های اندازه‌گیری و مدیریت مصرف انرژی و فروش بیش از 22 هزار دستگاه در سراسر ایران تلاش شده است نیاز اساسی کشور به این تولیدات فناورانه با  بهبود کیفیت محصولات تامین شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف