اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148785577

بازاریابی و توزیع انحصاری نانو موادبه ایتالیا رسید

کد: 13950712148785577

https://goo.gl/ZBkpoC

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان مواد شیمیایی در جهان، با امضاء قراردادی با شرکت گرافیتن، بازاریابی انحصاری محصولات این شرکت را در کشور ایتالیا به دست آورده است.

بازاریابی و توزیع انحصاری نانو موادبه ایتالیا رسید

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ،آزلیس (Azelis) قرارداد همکاری مشترک با شرکت گرافیتن (Graphitene) به امضاء رسانده که شروع آن از اول سپتامبر سال 2016 است. این قرارداد برای گرفتن حق توزیع انحصاری محصولات گرافیتن است.

براساس این قرارداد، آزلیس اقدام به بازاریابی برای محصول گرافیتن در حوزه‌های پوشش‌دهی، چسب، مواد شیمیایی، پلاستیک و افزودنی‌های صنعت لاستیک خواهد کرد. این بازاریابی در کشور ایتالیا انجام خواهد شد.
قرار است این شرکت، محصولات گرافیتن را در بخش‌های پرمتقاضی نظیر ساختمان، انرژی و حمل و نقل بازاریابی کند.
گرافیتن محصولات مختلفی دارد که در آن‌ها از مواد مبتنی بر گرافن استفاده شده است که از آن جمله می‌توان به گرافن، اکسید گرافن، گرافن تقویت شده و گرافن عامل‌دار اشاره کرد.
این محصولات به صورت پودر، محلول دیسپرس شده، فویل و فیلم قابل دسترس هستند. از این مواد می‌توان در فرمولاسیون‌های مختلفی برای کاربردهایی نظیر سیمان استفاده کرد. در واقع محلول‌ها یا محصولاتی از پیش آماده شده برای استفاده در بخش‌های خاص تولید و به بازار عرضه شده است.
گوته جولیوسن، مدیرعامل گرافیتن، می‌گوید: «آزلیس در حوزه توزیع مواد شیمیایی در جهان پیشرو است. این شرکت طیف وسیعی از محصولات نوآورانه را به هزاران مشتری در جهان توزیع می‌کند. ما مفتخریم که محصولات شرکت گرافیتن در بازار ایتالیا توزیع خواهد شد؛ بازاری که دارای صنایع کلیدی مختلف است و می‌توان از گرافن و محصولات گرافنی برای ایجاد رقابت در این بازار استفاده کرد.»
مارکو گروسا، مدیر بازاریابی شرکت آزلیس، می‌گوید: «گرافن یکی از مواد بسیار مهم در صنعت است که می‌تواند پتانسیل بالایی در ارتقاء کیفیت محصولات داشته باشد. ما خوشحالیم که گرافیتن، آزلیس را به عنوان شرکت همکار خود برای معرفی محصولات انتخاب کرده است. برخی از مشتریان ما، نسبت به این محصولات علاقه‌مند شده‌اند تا از آن در حوزه‌های مختلف استفاده کنند. ما می‌توانیم راهکارهای مختلفی براساس این محصولات به آن‌ها ارائه کنیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم انداز بیست ساله، کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین الملل. کسب این جایگاه جز با تشخیص صحیح، تصمیم درست و اقدام بجا و مؤثر امکان پذیر نیست و قطعاً برای این هر سه باید برنامه ریزی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]