اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148975525

اطلس‌خودرو از نسل جدید اپتیما در شاهرود رونمایی کرد؛

قاره کوچک ایران در تسخیر اپتیما JF

کد: 13950712148975525

https://goo.gl/Pl7SrA

، تهران , (اخبار رسمی): اطلس‌خودرو از نسل جدید اپتیما در شاهرود رونمایی کردشرکت اطلس‌خودرو نماینده رسمی کیاموتورز در ایران، جدیدترین محصول خود را، در شهر شاهرود رونمایی کرد.

قاره کوچک ایران در تسخیر اپتیما JF

 به گزارش اخبار رسمی به نقل زا روابط عمومی اطلس خودرو ، اپتیما  JF که جدیدترین محصول این شرکت محسوب می‌شود، روز جمعه با حضور جمعی از مدیران شرکت اطلس‌خودرو، مسئولین شهر شاهرود و علاقه‌مندان به محصولات کیاموتورز، در این شهر رونمایی شد تا از این پس مردم شهر شاهرود بتوانند شاهد جذابیت‌های این خودروی لوکس در شهر خود باشند.

شاهرود به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی و اقلیمی به قاره کوچک ایران شهرت دارد و اپتیما  JF که پیش از این در بسیاری از قاره‌های دنیا به علاقه‌مندان این خودرو عرضه شده بود، از این پس توسط عاملیت مجاز شرکت اطلس‌خودرو در شهر شاهرود (ترابی) عرضه و در اختیار علاقه‌مندان به این خودرو قرار خواهد گرفت.

اپتیما  JF نیز مانند سایر محصولات اطلس‌خودرو دارای 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اطلس خودرو

شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال 1386 در کشور نه تنها نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب شکسته شدن محدودیت تنوعی خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید