اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150126345

با اجرای حامد بهداد و شهاب حسینی

نمایش رادیویی «هفتاد و سومین نفر» منتشر شد

کد: 13950713150126345

https://goo.gl/KFVjsA

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش رادیویی «هفتاد و سومین نفر» با محوریت عاشورا، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم منتشر و روانه بازار شد.

نمایش رادیویی «هفتاد و سومین نفر» منتشر شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی موسسه‌ فرهنگی هنری «رسانه‌ آفتاب»، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، نمایش رادیویی «هفتاد و سومین نفر» با اجرای هنرمندانی چون حامد بهداد، شهاب حسینی و بهروز رضوی، منتشر و روانه بازار شد.

این اثر توسط یاسین حجازی از مقاتل و منابع تاریخی معتبر و کهنی مانند تاریخ طبری، بازنویسی شده و پیرامون زندگی شخصیتی به نام «طرماح بن عدی» است که امام حسین (ع) از او طلب یاری می‌کند.

طرماح برای بردن آذوقه به منزل خود از امام اجازه می‌گیرد و به سوی عیال و قبیله‌اش می‌رود اما هنگامی که برمی‌گردد، خبر شهادت امام حسین (ع) را می‌شنود و ...

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: موسسه‌ فرهنگی هنری «رسانه آفتاب»، نویسنده: یاسین حجازی، کارگردان هنری: رضا اقتصادی، مدیر اجرایی: محمد‌ حسن کرمانی‌ها، فضاسازی، باند سازی و میکس: علی افسری، آهنگساز: امید روشن بین، تدوین: محمد مهدی نوری (استودیو نوای ریحان)، صدابردار: وحید بقراط پور (استودیو فراز آسمان)، تصویرگر: علی میری، طراحی گرافیک: علی شیردستیان، با سپاس فراوان از: مجید زارع، محمد مهدی محمدی نام، علی رضا پورمشیر، سمانه کشاورز، زهرا طاهری و حسن پورمحمدی.

لازم به ذکر است این اثر دارای شماره مجوز 182/الف/12 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

علاقه‌مندان برای خرید آنلاین نمایش رادیویی «هفتاد و سومین نفر»، می‌توانند به سایت  www.beeptunes.com مراجعه کرده و یا برای دریافت این اثر  با شماره تلفن‌های 02177510949 و 09192168342 تماس بگیرند.

نمایش رادیویی هفتاد و سومین نفر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی هنری رسانه آفتاب

ما، یعنی موسسه ی فرهنگی هنری رسانه ی آفتاب سال 1389 فعالیت مون رو شروع کردیم. هدف موسسه، ارائه ی قالب های هنری جدید و ایده های نو برای معرفی و تولید محصولات فرهنگی و دینی بود. به همین دلیل، برای شروع، سراغ تولید قطعات استودیویی و کلیپ های کوتاه صوتی رفتیم. موفقیت در این زمینه، اون قدر بود که بیش از چهل مجموعه ی صوتی تولید کردیم و همین، باعث شد تا رسانه ی ملی، خیلی از آثار تولیدی موسسه، مثل قطعه ی موندگار به طاها به یاسین رو توی شبکه ها و برنامه های مختلفش پخش کنه. با تولید این کارها تونستیم اعتماد مخاطبامون رو جلب کنیم. و این یعنی یه شروع خوب!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها